کد خبر : 1732631 | 01 بهمن 1399 ساعت 19:48 | 35K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست از کمیته داوران

پرسپولیس: زاهدی‌فر را از قضاوت ما معاف کنید

ابراهیم شکوری خبر داد که این باشگاه قصد دارد شکایت از داور بازی را پیگیری کند.

پرسپولیس: زاهدی‌فر را از قضاوت ما معاف کنید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در حالی فولاد را شکست داد که به زعم هواداران و مسئولان این باشگاه، یک پنالتی اشتباه به سود حریف این تیم اعلام شد اما با این حال پس از بازی اظهاراتی از سوی حریف نیز در این خصوص مطرح شد. ابراهیم شکوری حالا در این خصوص گفتگو کرده و اعلام داشته که باشگاه پرسپولیس شکایت از تیم داوری را پیگیری خواهد کرد.

 

او درباره جنجال های رسانه ای در هفته های اخیر گفت: متاسفانه در فوتبال ما مسائلی رقم می‌خورد که باور آن سخت است. همه مردم ایران دیدند که داور بازی، اشتباه کرد و به سود حریف پنالتی گرفت. حتی در یک مصاحبه رسمی اشتباه خود را پذیرفت و از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد. سیاست و قصد من و سایر ارکان پرسپولیس این نیست که پاسخ دیگران را بدهیم زیرا معتقدیم اگر قرار باشد به عنوان تیم برتر ایران در چهار فصل گذشته، جواب هر صحبتی را بدهیم، باعث مطرح شدن مصاحبه‌کننده می‌شویم. به همین علت با سکوت و احترام از کنار این حرف‌ها می‌گذریم و معتقدیم حقیقت مثل روز برای فوتبال‌دوستان واقعی روشن است.

 

شکوری درباره شکایت از داور بازی نیز توضیح داد: با این حال شکایتی که از داور بازی داشتیم را ادامه می‌دهیم. فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که به خوبی نشان می‌دهد اشتباهات داور مسابقه در دیدارهای گذشته پرسپولیس هم کاملا واضح بوده و بعد از آن دیدارها، مشخص شد تصمیمات نادرستی اتخاذ شده است. ما شکایت کردیم تا این موضوع ریشه‌یابی شود. بالاخره من فوتبالی هستم و می‌دانم داور هم مثل یک مربی یا بازیکن ممکن است اشتباه کند اما اینکه همه اشتباهات یک داور به خصوص در اعلام پنالتی به ضرر یک تیم باشد، به سادگی قابل پذیرش نیست. ما می‌خواهیم کمیته داوران ترتیبی اتخاذ کند که دیگر آقای زاهدی‌فر در دیدارهای پرسپولیس قضاوت نکند. به جامعه داوری احترام می‌گذاریم و می‌دانیم داوران ما پاک‌دست هستند اما برای جلوگیری از ایجاد ذهنیت، تقاضا داریم زاهدی‌فر که از دوستان خوب بنده است، دیگر برای پرسپولیس سوت نزند تا شرایط با ثباتی در آینده برای ایشان ایجاد شود.

دیدگاه‌ها