کد خبر : 1732632 | 01 بهمن 1399 ساعت 20:00 | 39.1K بازدید | 7 دیدگاه

کنایه سخنگوی پرسپولیس به جنجال های مجازی

ابراهیم شکوری می‌گوید که رقبای این تیم، هواداران را به جان هم می‌اندازند.

کنایه سخنگوی پرسپولیس به جنجال های مجازی

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری که به عنوان معاون اجرایی وارد باشگاه پرسپولیس شد، باتوجه به این که در بین هواداران این تیم و رسانه ها شناخته شده بود، پست جدیدی هم گرفت و در قامت سخنگوی باشگاه، فعالیتش را ادامه داد. او در شبکه های اجتماعی پست هایی را منتشر کرد و حالا در صحبت های خود دوباره به رقبای پرسپولیس کنایه زده است.

 

شکوری با اشاره به جنجال های موجود در فضای مجازی می‌گوید: «همین افراد با چنین مصاحبه‌هایی، طرفداران دو تیم را به جان هم می‌اندازند و سپس مدعی هستند جو فضای مجازی اصلا خوب نیست. متاسفانه در چند سال گذشته کلیه مسیرها را امتحان کرده‌اند و به دلیل عدم رسیدن به نتیجه، به دنبال متشنج کردن فضا هستند. باور کنید همین حرف‌ها باعث ایجاد تشنج در جامعه و فضای مجازی می‌شود. هواداران ترجیح می‌دهند به جای دعوا با یکدیگر، به حمایت از تیم خود بپردازند و انرژی‌شان را در این راه مصرف کنند. ما مسئولیت داریم و باید حد و حدود خود را بشناسیم.»

 

او در ادامه صحبت هایش از رقبای پرسپولیس پرسیده که با چه مجوزی اتهامات را نسبت به پرسپولیس مطرح می‌کنند: «متاسفانه شاهد اظهارنظرهای غیرکارشناسی و غیرمسئولانه برخی افراد در خصوص تقویم مسابقات هستیم که پیش از دربی باعث بی‌نظمی لیگ بود و تبعات آن را در جدول مسابقات شاهد هستیم. این‌گونه نظرات در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. درخواست می‌کنیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درمورد این اتفاقات و اظهارات واردعمل شوند و پاسخ افرادی که می‌خواهند با سواستفاده از جایگاه خود، فضای بین هواداران را متشنج کنند را بگیرند.»

دیدگاه‌ها