کد خبر : 1732635 | 01 بهمن 1399 ساعت 19:55 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

هری مگوایر:

یونایتد بهترین تیمی است که در آن بازی کرده ام

هری مگوایر معتقد است منچستریونایتد نسبت به فصل قبل تیم باتجربه تری شده است.

یونایتد بهترین تیمی است که در آن بازی کرده ام

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در این فصل در چند دیدار در دقایق پایانی به پیروزی رسیده اند و به لطف همین عملکرد حالا یکی از نامزدهای جدی فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر به شمار می آیند. هری مگوایر، کاپیتان انگلیس یونایتد در این رابطه صحبت کرده و مدعی شد این بهترین تیمی است که تا به حال در آن بازی کرده است.

 

1539540

 

هری مگوایر گفت: "دوست دارم در آینده خاطراتم را مرور کرده و بگویم روزی در منچستریونایتد بازی کرده ام. انجام 70 یا 80 بازی در چنین مدت کوتاهی شروع خوبی برای من است، اما این فقط یک شروع است و من احساس می کنم قرار است سالهای زیادی را در این باشگاه ادامه دهم. این هدف من است، من می خواهم در ترکیب قرار گرفته، عملکرد خوبی داشته و به روند پیشرفت خود ادامه دهم. البته مسئله بسیار مهم این است که به صورت تیمی پیشرفت کنیم و من فکر می کنم این هدف اصلی است.

 

ترکیب فعلی یونایتد یک گروه جوان با استعداد و قطعا با استعدادترین تیمی است که من تا به حال عضوش بوده ام. ما بعضی اوقات در گذشته کمی بی تجربه و نابالغ عمل می کردیم، اما کسب پیروزی علیرغم عدم ارائه نمایشی خوب در برخی بازی های این فصل خوشحال کننده است. فصل گذشته برای کسب پیروزی باید خیلی خوب بازی کرده و گل های فراوانی به ثمر می رساندیم، اما باید حتی وقتی شرایط خوب نیست هم موفق به کسب پیروزی شده و این روند فعلی بخش مهمی از تجربه اندوزی یونایتد است."

دیدگاه‌ها