کد خبر : 1732637 | 01 بهمن 1399 ساعت 20:25 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

جینی واینالدوم:

ناکامی اخیر لیورپول برای خود ما نیز عجیب است

جینی واینالدوم مدعی شد بازیکنان لیورپول به زودی شرایط را تغییر خواهند داد.

ناکامی اخیر لیورپول برای خود ما نیز عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، از زمان برتری پرگل 0-7 ماه گذشته لیورپول مقابل کریستال پالاس، این تیم در هر چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط یک بار موفق به گلزنی شده است. اگرچه لیورپول در این فصل 37 بار در 18 مسابقه گلزنی کرده و همچنان بهترین تیم از این حیث در این فصل است، اما جینی واینالدوم مدعی شد روند اخیر حتی برای خود آنها نیز عجیب است.

 

جینی واینالدوم گفت: "روند عدم گلزنی برای خود ما نیز خیلی عجیب است. در حال حاضر وظیفه ما حفظ اعتماد به نفس و تلاش برای تغییر شرایط است، زیرا من فکر می کنم ما کیفیتی داریم که می توانیم اوضاع را تغییر دهیم. ما توانایی های خود را در بسیاری از بازی های لیورپول نشان داده ایم.

 

1551085

 

ما در این شرایط حتی باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم، اما نباید فراموش کرد حریفان نیز پیشرفت کرده اند. تیم های دیگر ما را آنالیز کرده و در تلاشند تا گلزنی را برای ما غیرممکن کنند و این موضوع کار را برای ما دشوارتر می کند. در این موقعیت ما برای ایجاد موقعیت و گلزنی باید بیشتر تلاش کنیم.

 

من فکر می کنم مردم عادت کرده اند که لیورپول مانند دیدار مقابل کریستال پالاس گل های زیادی به ثمر برساند. اما اینجا لیگ برتر است، تیم ها واقعا خوب بوده و هر ساله بهتر می شوند. همچنین با استفاده از تکنولوژی می توانید تیم ها را خیلی خوب آنالیز کرده، از سبک بازی آنها و همه چیز مطلع شوید، بنابراین گلزنی برای ما بسیار دشوارتر می شود."

دیدگاه‌ها