کد خبر : 1732639 | 01 بهمن 1399 ساعت 20:37 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف ستاره چلسی؛ باید بهتر باشیم

میسون مونت، هافبک جوان چلسی مدعی شد لسترسیتی از شانس های خود به خوبی استفاده کرده است.

اعتراف ستاره چلسی؛ باید بهتر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج ضعیف چلسی در لیگ برتر دیشب نیز ادامه یافت و این تیم در شبی که نمایش خوبی ارائه نداد، با دو گل در خانه لسترسیتی مغلوب شد تا انتقادات از این تیم شدت گیرد. میسون مونت معتقد است بازیکنان چلسی توانایی عملکرد بهتری دارند و باید تلاش کنند در بازی های بعدی نمایش بهتری ارائه دهند.

 

1525256

 

میسون مونت گفت: "ما در دیداری مغلوب شدیم که حریف از ما بهتر بازی کرد. ما می دانیم لسترسیتی تیم بسیار خوبی هستند و وقتی وارد میدان شدیم می دانستیم این مسابقه چقدر سخت خواهد بود. لسترسیتی موفق شد از شانس های گلزنی خود به خوبی استفاده کند و آنها در نیمه اول به دو گل رسیدند. وقتی با شکست 0-2 وارد رختکن می شوید شرایط دشوار می شود. وقتی در مقابل دروازه فرصت طلب باشید در بازی های خود پیروز خواهید شد. ما فرصت هایی برای باز کردن دروازه لسترسیتی داشتیم، اما موفق نشدیم دروازه این تیم را باز کنیم.

 

از اینکه در این مسابقه موفق به کسب پیروزی نشدیم احساس ناامیدی می کنیم. ما بازیکنان چلسی می دانیم که می توانیم بهتر از اینها بازی کنیم. باید نگاهی به خودمان انداخته، سبک بازی خود را بررسی کنیم و ببینیم کجا می توانیم پیشرفت کنیم تا با قدرت بیشتری در مسابقات بعدی در میدان حاضر شویم."

دیدگاه‌ها