کد خبر : 1732646 | 01 بهمن 1399 ساعت 20:59 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

فلینی امیدوار به اولین محک جدی در استقلال (عکس)

بابک مرادی امیدوار است در بازی های آینده استقلال مدت زمان بیشتری را در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

فلینی امیدوار به اولین محک جدی در استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در تبریز نتیجه بسیار خوبی کسب کرد. شاگردان فکری با دست پر از شهر اولین ها بازگشتند و توانستند سه امتیاز حساس را به حساب خود واریز کنند. در این دیدار، بابک مرادی بازیکن جدید استقلالی ها پس از پشت سر گذاشتن 33 روز از 4 ماه محرومیتی که بخشیده شد، برای دقایقی در ترکیب تیمش به میدان رفت.


مرادی که به عنوان یکی از نخستین خریدهای مدیران سابق استقلال به این تیم پیوسته، تاکنون نتوانسته مدت زمان زیادی را برای تیمش به میدان برود. او در هفته دوم برای دقایقی کوتاه مقابل فولاد حضور پیدا کرد و در بازی با تراکتور نیز در دقایق پایانی به جای ارسلان مطهری به میدان رفت.


مرادی که این روزها با چهره ای پرانرژی در تمرینات تیمش حضور دارد، از بخشیده شدنش در قضیه شکایت باشگاه ماشین سازی و پایان محرومیتش خوشحال است و امیدوار است در بازی مقابل سایپا مدت زمان بیشتری را برای استقلال به زمین مسابقه برود.


به هر حال هواداران استقلال نیز علاقه مند هستند تا سبک و نوع بازی مرادی را با مدت زمان بیشتری در زمین مسابقه ببینند و باید دید کادرفنی استقلال و در رأس آنها محمود فکری چه زمانی تصمیم می گیرد از مرادی بیشتر استفاده کند. شاید اگر شرایط بازی و نتیجه دیدار مقابل سایپا باب میل فکری باشد، مرادی را زودتر از زمان دیدار مقابل تراکتور و فولاد راهی میدان کند.

 

1564449

دیدگاه‌ها