کد خبر : 1732672 | 02 بهمن 1399 ساعت 02:00 | 79K بازدید | 11 دیدگاه

آلکویانو 2-1 رئال: هفته فاجعه‌بار تکمیل شد

رئال مادرید با شکست 2-1 مقابل آلکویانو، از دور رقابت های جام حذفی اسپانیا کنار رفت.

آلکویانو 2-1 رئال: هفته فاجعه‌بار تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه" شاگردان زین الدین زیدان که چند روز قبل با شکست مقابل بیلبائو، از رسیدن به فینال سوپرکاپ بازمانده بودند، امشب برابر تیم کوچک آلکویانو هم نتیجه را واگذار کردند تا در دور یک شانزدهم نهایی از رقابت های کوپا دل ری کنار بروند.

هفته گذشته اتلتیکومادرید بخت نخست قهرمانی لالیگا نیز در برابر یک تیمی از دسته پایین‌تر شکست‌خورده بود و حالا هر دوتیم مطرح پایتخت‌نشین از دور این رقابت‌ها حذف شدند.

درهمان دقایق ابتدایی بازی در دقیقه 2 ضربه ایستگاهی ایسکو به ماریانو رسید اما او توپ را در میان ازدحام مدافعان الکویانو گم کرد.

حدود 8 دقیقه بعد پاس وینیسیوس از داخل محوطه جریمه به مارسلو رسید اما او با برخورد به مدافعان آلکویانو نقش زمین شد ولی داور دیدار اعتقادی به خطا نداشت و بازی ادامه یافت.

 حملات رئال همچنان ادامه دارد و فیگوئرا گلر آلکویانو در دقیقه 12 سانتر کوتاه وینسیوس را در دهانه دروازه به‌خوبی دفع کرد.

دقیقه 14 شوت از راه دور والورده را گلر تیم الکویانو به کرنر فرستاد و کرنر ارسالی از سمت راست را میلیتائو با پرشی بلندتر از همه با سر به سمت دروازه حریف زد که دروازه‌بان تیم کم نام و نشان آلکویانو از آن خود کرد.

حملات رئال ادامه دارد و در دقیقه 16 یک و دوی زیبای وینیسیوس و ایسکو که درنهایت توپ راهی کرنر می‌شود. چمن ورزشگاه خانگی آلکویانو شرایط مناسبی ندارد و همین امر باعث شده بود که رئال نتواند بازی همیشگی خودش را زمین انجام دهد.

بعد از حملات ابتدایی رئال مادرید بازی حالت متعادلی به خودش گرفت تا آن جاکه در دقیقه 32 ارسال از سمت راست و ضربه سر مهاجم آلکویانو را لونین گلر روس تبار رئال به زیبایی راهی کرنر کرد اما این در حالی است که داور پیش‌ازاین آفساید این مهاجم را اعلام کرده بود.

چند دقیقه یعنی دقیقه 34 بعد شوت محکم از داخل محوطه جریمه وازکز با برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

در دقیقه 44 یک و دوی وینیسیوس و والورده می‌رفت تا رئال را به گل برساند اما دخالت به‌موقع مدافعان حریف مانع باز شدن دروازه‌شان شد.

گل رئال مادرید 0-1(ادر میلیتائو): بالاخره حملات دقایق پایانی رئال جواب داد و در دقیقه 45 میلیتائو مدافع پیش‌تاخته برزیلی با یک جاگیری مناسب روی ارسال بی‌نقص مارسلو توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند تا مادریدی‌ها نیمه اول را برنده از زمین خارج شوند.

 

1564477

 

نیمه دوم آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی 47 مارسلو قصد گشودن دروازه فیگوئرا را داشت که این گلر عکس‌العمل خوبی روی ضربه کاپیتان امشب رئال نشان داد و مانع از رسیدن رئال به گل دوم شد.

حملات رئال همچنان ادامه دارد و در دقیقه 51 شوت محکم و رو پای واسکز را گلر آلکویانو به کرنر فرستاد. در دقیقه 57 سانتر از جناح چپ مهاجم آلکویانو را ویکتور چوست مدافع جوان رئال به کرنر فرستاد و در ادامه ضربه سر گونزالز راهی اوت شد.

دقیقه 71 پاس واسکز از داخل محوطه جریمه به مارسلو رسید و ضربه آکروباتیک او با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد. دقیقه 75 ارسال از سمت راست بازیکنان آلکویانو می‌رفت تا با واکنش اشتباه لونین تبدیل به گل شود که دخالت به‌موقع والورده مانع از باز شدن دروازه رئال شد.

 گل آلکویانو 1-1 (خوزه سولبس): دقیقه 81 کرنر از سمت چپ توسط رامون لوپز در تیر دوم نصیب خوزه سولبس می‌شود و او دروازه خالی را با یک بغل پای ساده باز می‌کند تا در فاصله ده دقیقه مانده تا پایان بازی همه‌چیز به‌تساوی کشیده شود. یارگیری اشتباه وینیسیوس در این صحنه کاملاً مشهود بود.

حملات تیم دسته دومی آلکویانو همچنان ادامه دارد در دقیقه 84 ضربه ایستگاهی بلند روی دروازه رئال با خروج لونین همراه شد تا این خطر هم از بیخ گوش بازیکنان رئال عبور کند.

در دقیقه 86 ارسال مارسلو روی سر کریم بنزما فرود آمد و ضربه سر او را فیگوئرا با واکنشی استثنایی دفع کرد و در برگشت هم پاس بی‌دقت واسکز را مدافعان از منطقه خطر دور کردند تا همچنان بازی مساوی باشد.

در دقیقه 88 حملات رئال همچنان ادامه پیدا می‌کند و ارسال ضربه ایستگاهی توسط ایسکو در یک رفت‌وبرگشت به بنزما رسید و ضربه او را مدافعان آلکویانو زیر پای میلیتائو برگشت دادند اما ضربه آکروباتیک تنها گل زن رئال در این دیدار را نیز گلر آلکویانو از آن خود کرد. در این صحنه بازیکنان رئال به‌شدت اعتقاد به هند پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 93 ارسال ضربه ایستگاهی توسط ایسکو در داخل محوطه جریمه به کاسمیرو رسید و ضربه سر او از بالای دروازه به اوت رفت تا آخرین فرصت رئال در اوقات معمول بازی از دست برود و بازی به‌وقت تلف‌شده کشیده شود.

دقیقه 99 ارسال از سمت راست داخل محوطه جریمه رئال روی سر مهاجم آلکویانو می‌رفت تا گل دوم را این تیم بزند اما تو در دستان لونین جای گرفت.

در دقیقه 102 ضربه از داخل محوطه جریمه آسنسیو از دستان فیگوئرا رد شد اما خود این گلر توپ را قبل از وارد شدن به دروازه در آغوش کشید. دقیقه 107 شوت از پشت محوطه جریمه لوکاس وازکز در دستان گلر آلکویانو قرار گرفت.

پاس زیبای عرضی بنزما در دقیقه 108 در دهانه یک اشاره کوچک احتیاج داشت تا رئال به گل دوم برسد اما مدافعان حریف با جاگیری مناسب اجازه ندادند توپ به بازیکنان رئال برسد. در دقیقه 109 رامون لوپز با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا آلکویانو 10 نفره بشود.

دقیقه 112 بازهم فیگوئرا مرد اول این دیدار با واکنشی این بار با پا مانع از این شد تا شوت دیدنی مارسلو تبدیل به گل شود.

گل آلکویانو 1-2 (کاسانوا ویدال): دقیقه 115 ضد حمله خطرناک آلکویانو و ارسال دیاکیته به دهانه دروازه رئال با دخالت به‌موقع کاسانوا ویدال همراه شد تا این تیم ده‌نفره دروازه رئال درنهایت ناباوری باز کند.

دقیقه 121 ضربه روی پای والورده در محوطه شش‌قدم به مدافعان آلکویانو برخورد کرد تا آخرین فرصت رئال هم در این لحظه از بین برود و این تیم از گرودنه رقابت‌های حذفی همانند همشهری خودش حذف شود.

 

دیدگاه‌ها