کد خبر : 1732694 | 02 بهمن 1399 ساعت 09:55 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

در روز دوئل مدعیان در اهواز؛

پاگشای مدافع عنوان قهرمانی در رفسنجان

هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان در حالی با پیگیری 6 مسابقه فردا به پایان می‌رسد که دو تقابل 6 امتیازی در گروه یک و دو انجام خواهد گرفت.

پاگشای مدافع عنوان قهرمانی در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه" پس از شروع پرحاشیه فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان با غیبت دو تیم که منجر به آن شد تا سه امتیاز انضباطی نصیب تیم‌های سایپا تهران و پالایش نفت آبادان شود، حالا قرار است مسابقات هفته جدید طبق برنامه‌ریزی و بدون انصراف تیمی دنبال گردد!

 

در گروه یک و در روز استراحت مس کرمان، حساس‌ترین جدال هفته در اهواز پیگیری خواهد شد و شاگردان مینا بارانی در ملی‌حفاری باید در مقابل سایپا تهران و شاگردان شهناز یاری صف‌آرایی کنند. ملی‌حفاری در بازی نخست خود توانست برتری قاطعی را مقابل نامی‌نو داشته باشد و سایپا هم با سه امتیاز انضباطی به این مصاف رسیده است.

 

در حساس‌ترین تقابل گروه دوم هم دو تیم مس رفسنجان و رهیاب تهران باید به مصاف یکدیگر رفتند؛ مس رفسنجان مدافع عنوان قهرمانی که حالا در میان تیم‌های برتر جهان در سال 2020 نامش جای گرفته و سه کاندیدا از این تیم در بخش‌های بهترین سرمربی، دروازه‌بان و بازیکن حضور دارند، پس از استراحت در هفته نخست و کسب سه امتیاز انضباطی به دلیل عدم حضور پارس آرا شیراز، باید به مصاف رهیابی برود که در هفته نخست موفق شد با 6 گل، حریف اصفهانی خود را گلباران کند.

 

دیگر بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان نیز به شرح زیر برگزار خواهد شد:

 

جمعه 3 بهمن‌ماه


برنامه هفته دو لیگ برتر فوتسال زنان: (گروه یک - ساعت 11)


هیات فوتبال رودان – نامی نو اصفهان
خزرپوشان ساری – پویندگان فجر شیراز
شرکت ملی حفاری اهواز – سایپا تهران

 

برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتسال زنان: (گروه دو - ساعت 11)


مس رفسنجان – رهیاب تهران
کیمیای اسفراین – پارس آرا شیراز
هیات فوتبال اصفهان – هیات فوتبال خراسان رضوی

دیدگاه‌ها