کد خبر : 1732695 | 02 بهمن 1399 ساعت 09:56 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلفات سنگین تقابل با مس

دو بازیکن پیکان محروم شدند(عکس)

در تقابل روز گذشته دو تیم پیکان و مس رفسنجان، در جمع شاگردان تارتار دو بازیکن با دریافت کارت زرد، چهار اخطاره شدند و بازی بعدی تیمشان را از دست دادند.

به گزارش "ورزش سه" دیدار دو تیم پیکان و مس رفسنجان در روز آغازین هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، جدالی پرگل و البته پر برخورد میان دو تیم شکل گرفت؛ رد و بدل شدن پنج گل، پنج کارت زرد و البته یک کارت قرمز این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد. پیمان فرخی مهر داور جوان این مسابقه نیز پورامینی و صالحی از پیکان و امامعلی و قاضی از مس رفسنجان را با کارت زرد خود جریمه کرد، ضمن آن‌که در لحظات پایانی بازی قاضی کارت زرد دوم را هم از داور بازی گرفت و با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

 

1564516

 

اما در کنار محرومیتی که برای محمد قاضی مهاجم تیم مس رفسنجان با دریافت کارت قرمز پیش آمد، حسین پورامینی و ابراهیم صالحی دو مهره کلیدی ترکیب پیکان نیز که در خط میانی و خط حمله بازیکنان مورد اعتماد و علاقه مهدی تارتار هستند، با کارت زردی که به ترتیب در دقیقه 65 و 90 دیدار با مس رفسنجان از داور مسابقه گرفتند 4 کارته شده و بدین ترتیب دیدار برابر فولاد خوزستان را در هفته سیزدهم از دست دادند.

دیدگاه‌ها