کد خبر : 1732698 | 02 بهمن 1399 ساعت 09:58 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

معصومی: کم مانده بود ۲۲ بازیکن کارت بگیرند

شهر خودرو توانست نساجی را از پیش رو بردارد و یک برد دیگر به دست بیاورد تا اوضاعش را کمی بهتر کند .

معصومی: کم مانده بود ۲۲ بازیکن کارت بگیرند 

به گزارش ورزش سه ، محمد عرفان معصومی در خصوص پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی به خبرنگار ما گفت : باید در خانه می بردیم و برای این کار خیلی جنگیدیم و فشار زیادی به تیم حریف آوردیم ، برای نساجی خیلی احترام قائلم ولی حرفی برای گفتن در این دیدار نداشت گرچه شاید این موضوع به خاطر فراز و نشیب هایش طبیعی باشد . 
او در خصوص تغییر پستش ادامه داد : من در این بازی به عنوان دفاع وسط به میدان رفته بودم و خدا را شکر در این پست هم راحت بودم قطعا آقای رحمتی با تجربه ای که دارد می داند از هرکسی چه استفاده ای کند و من هم به عنوان یک بازیکن موظف هستم در هر کجا می گویند بازی کنم .
این بازیکن در خصوص پر کارت بودن این بازی گفت : فکر می کنم اگر کمی دیگر بازی ادامه پیدا می کرد ۲۲ بازیکن حاضر در زمین هم کارت می گرفتند! چیزی نمی توان گفت لابد تشخیص داور همین بوده است .
معصومی در پایان در خصوص اضافه شدن وحید فاضلی به کادرفنی شهر خودرو افزود : آقای فاضلی از مربیان با تجربه لیگ ما است و فقط در نساجی بدشانسی آورد، یک تریلی هم نمی تواند اسم کادر ما را بکشد چون افرادی مثل رحمتی ، نوازی ، سامره ، ناصحی و بادامکی روی آن حضور دارند و قطعا با حضور دکتر فاضلی قدرتمند تر هم خواهد شد .

دیدگاه‌ها