کد خبر : 1732700 | 02 بهمن 1399 ساعت 10:02 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت دشوار جلالی برای بازگرداندن ستاره سهیل

سرمربی جدید تیم نساجی برای تغییر شرایط کار بسیار دشواری در پیش دارد.

به گزارش ورزش سه؛ نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر هم شکست خورد تا شمار باخت های این تیم به عدد 7 برسد. به این ترتیب تعداد باخت های نساجی با ماشین سازیِ قعرنشین که تنها 3 امتیاز دارد، مساوی شد. با یک نگاه گذرا به روند نتیجه گیری نساجی در هفته های اخیر می توانیم پی به یک موضوع مهم ببریم؛ ماموریت دشوار جلالی برای پایان یک عادت تلخ...

 

باشگاه نساجی بعد از تساوی مقابل ماشین سازی در هفته یازدهم وحید فاضلی را برکنار و 24 ساعت بعد، مجید جلالی را به عنوان جانشین او انتخاب کرد. جلالی که در لیگ هجدهم هدایت نساجی را بر عهده داشت، در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم در لیگ بیستم، نتوانست روند نتیجه گیری این تیم را تغییر دهد و نساجی بار دیگر شکست خورد. البته این مربی فرصت چندانی برای پیاده کردن تفکرات خود در تیم پیش از بازی با شهرخودرو نداشت.

 

1564518

 

او در نشست خبری پیش از بازی با دعوت هواداران نساجی به صبر اظهار داشت: " من به هواداران نساجی می گویم که من از نگرانی و ناراحتی آنها برای وضعیت تیم اطلاع دارم. ولی من به آنها می گویم که صبور باشند. ما باید قدم به قدم مشکلاتمان را حل کنیم. باید هر چه زودتر شناختمان را از تیم کامل کنیم و نفرات تیم را بیشتر بشناسیم. حتی به 4 تا 5 بازیکن جوان قائمشهری گفته ام در تمرین فردا حاضر شوند."

 

سرمربی جدید نساجی برای پایان دادن به این روند کار سختی در پیش دارد چرا که باخت برای تیمش در این چند وقت اخیر به یک عادت تبدیل شده است. متحمل شدن 6 شکست در طول 8 بازی و کسب تنها دو امتیاز از این تعداد بازی، نشان از شرایط بدی دارد که برای خارج کردن تیم از آن، تلاش زیادی باید انجام شود. آخرین باری که نساجی طعم برد را چشیده مربوط به هفته چهارم می شود و بعد از آن کسب امتیاز در نساجی به ستاره سهیلی تبدیل شده که خیلی وقت است در آسمان قائمشهر دیده نمی شود.

دیدگاه‌ها