کد خبر : 1732703 | 02 بهمن 1399 ساعت 10:08 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

پولی که باید می‌گرفتم را زدند پای جریمه

امامعلی: به این دلیل پیراهنم را در آوردم

من از تیم سابقم واقعاً ناراحت هستم چون تا به امروز چیزی برای آن ها کم نگذاشتم.

امامعلی: به این دلیل پیراهنم را در آوردم

به گزارش ورزش سه ، مهاجم مس رفسنجان در روز تولدش حسابی در مقابل تیم سابقش درخشید و دو گل زد .فراز امامعلی با دو گلی که به پیکان زد علاوه بر اینکه خودش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد به تیمش نیز کمک بزرگی کرد و مس رفسنجان موفق شد به رتبه دهم جدول برسد .

 

بر بازی مسلط بودیم

 یک بازی درگیرانه کردیم و بازی بیشتر روی هوا بود ولی ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و به غیر از نتیجه ای که گرفتیم بر بازی مسلط بودیم. خیلی خوب بازی کردیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

 

در روز تولدم دو گل زدم 

راجع به دو گلی که زدم باید بگویم واقعا تلاش بچه ها و کادر فنی بود و من فقط توپ را تبدیل به گل کردم ولی کار ‏اصلی را بچه ها انجام دادند و از همه آنها ممنونم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. خوشحالم که در روز تولدم توانستم گلزنی کنم.

 

 

1564528

 

فکر می کنم پنالتی اشتباه گرفته شد 

در خصوص صحنه پنالتی که برای پیکان گرفته شد از فاصله خیلی نزدیکی خورد و نمی دانم توپ به دست یا سینه مهرداد خورد چون سرعت توپ خیلی زیاد بود، در اینجور مواقع دست بازیکن در حالت طبیعی قرار دارد و بعید می دانم  که پنالتی باشد ولی صحنه‌های ۵۰_۵۰ را داور  به نفع پیکان گرفت و به نظر من اخراج آقای قاضی تصمیم عجولانه ای  بود. من فکر می کنم مدافع پیکان مچ پا محمد قاضی را زد. 

 

اوایل خودم را گم کرده بودم 

درخصوص گلزنی پیاپی باید بگویم که من سال های زیادی در پیکان بودم و چون ناگهان جا به جاشدم باید  به من زمان  می‌دادند تا خودم را پیدا کنم و خدا را شکر آقای ربیعی  و کادر فنی به من اعتقاد دارند و از آنها تشکر می‌کنم. هفته اول خودم را گم کرده بودم اما در ادامه کار توانستم گل بزنم و مثمرثمر باشم، وقتی در این تیم بزرگ بازی می‌کنم تمام تلاشم را برای بچه‌ها و کادر فنی و مردم خونگرم رفسنجان انجام می‌دهم و این برد را تقدیم به مردم رفسنجان می کنم .

 

فرق نمی کند با پرسپولیس بازی کنیم یا تیم دیگری 

بازی های بعدی ما هم با دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس است که هر دو سخت است ولی برای ما فرقی نمی‌کند که حریف چه تیمی است چون فقط برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. ما در هیچ بازی ای  برای یک امتیاز به زمین پا نمی گذاریم. تمام تلاش ما این است که خودمان را در جدول بالا تر بکشیم.

 

پیش بینی نمی کردم جریمه شوم 

دو شب قبل در حالی که پیش بینی اش را نمی‌کردم یک رای از کمیته انضباطی برای من آمد که در خصوص جریمه من توسط باشگاه پیکان بود و من خیلی قبل از بازی شوکه شدم .قبل از این  تصمیمم بر این بود که اگر هم گل زدم خوشحالی نکنم چون واقعا تیم پیکان از بچگی برای من زحمت کشیده و به نوعی فوتبالم را مدیون این تیم هستم ولی نمی دانم چرا از من که اینهمه برای این تیم به خصوص در فصل قبل زحمت کشیدم شکایت شده . واقعا  ناراحت شدم ولی پیکان خانه من است و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

1564527

 

از پیکانی ها ناراحتم 

از مطالباتم از پیکان در این دو سال رقمی باقی مانده بود که همه آن را جریمه ام کردند . من از تیم سابقم واقعاً ناراحت هستم چون تا به امروز چیزی برای آن ها کم  نگذاشتم و انتظار نداشتم چنین کاری با من کنند ولی من همیشه تیم پیکان را دوست داشته و دارم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و به خاطر اینکه از آنها ناراحت بودم بعد از گل شادی کردم.

 

برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت دارم 

در خصوص حضور دراگان اسکوچیچ در استادیوم باید بگویم که در ابتدا برای تیم ملی کشورم و  آقای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم و خوشحالم که  اسکوچیچ بازی را از نزدیک دید. امیدوارم که نظرش را جلب کرده باشم من هم مثل  بازیکنان  دیگر دوست دارم به تیم ملی کشورم خدمت کنم و امیدوارم این اتفاق برایم رخ دهد.

دیدگاه‌ها