کد خبر : 1732709 | 02 بهمن 1399 ساعت 10:27 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

صوفیانی: انگار بیست سال است لیگ برتری هستیم

مس رفسنجان توانست در خانه حریف یک پیروزی شیرین به دست بیاورد تا روز به روز بیشتر در مسیر پیشرفت قدم بردارد و خودش را به رتبه تک رقمی نزدیک کند.

صوفیانی: انگار بیست سال است لیگ برتری هستیم

به گزارش ورزش سه، داود نوشی صوفیانی که در چند بازی اخیر به جای ناصر سالاری مصدوم به میدان رفته در این خصوص به خبرنگار ما گفت : در این بازی جشنواره گل راه افتاده بود و خوشبختانه به نفع ما تمام شد. دوست نداشتم دو گل بخورم و اگر ما سه بر صفر می بردیم خیلی جذاب تر می شد اما یکی از گل ها در شرایط حساسی به ثمر رسید .


او در خصوص اینکه در ابتدا موفق شد پنالتی را بگیرد ادامه داد : بله من توپ بازیکن حریف را گرفتم ولی متاسفانه در ریباند گل شد که اگر آن اتفاق نمی افتد واقعاً خوشحال می شدم درحالی که به نظر من آن صحنه  پنالتی نبود ولی خدا را شکر که ما با تمام اتفاقاتی که در بازی افتاد توانستیم پیروز میدان شویم.


این دروازه‌بان که بجای ناصر سالاری به میدان می رود در این خصوص گفت : شاید مصدومیت سالاری  و این توفیق اجباری برای من خیلی خوب شد گرچه از مصدومیت او  خوشحال نیستم ولی تلاش کردم از زمانی که درون دروازه قرار گرفتم تمام توانم را بگذارم و نتایجی که در این زمان گرفتیم هم قابل قبول بوده است . 


نوشی صوفیانی در پایان در خصوص تعریف و تمجید محمد ربیعی از او در کنفرانس خبری بعد از بازی افزود: جا دارد از مربی خوبم آقای ربیعی تشکر کنم . او گفته است که من با کلاس و با شخصیت هستم درحالیکه دقیقاً خودش اینگونه است و با کلاس کاری ای  که دارد کاری کرده که انگار نه انگار اولین سال است که مس رفسنجان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند بلکه تیم آقای ربیعی به نوعی بازی می کند که انگار بیست سال است در  لیگ برتر حضور دارد!

دیدگاه‌ها