کد خبر : 1732724 | 02 بهمن 1399 ساعت 11:27 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

آشوری: یک برد و این همه نکته مثبت!

سجاد آشوری موفق شد برای مس رفسنجان یک گل بزند و یک پاس گل دهد و بعد از امامعلی موثرترین بازیکن مسی ها در دیدار با پیکان بود.

آشوری: یک برد و این همه نکته مثبت! 

به گزارش ورزش سه ، مس رفسنجان سه بر دو پیکان را شکست داد سجاد آشوری در این خصوص به خبرنگار ما گفت : شاهد یک بازی پر گل و جذاب  بودیم که خدا را شکر در نهایت به نفع ما تمام شد ، کسی فکرش را نمی کرد در این بازی پنج گل رد و بدل شود ولی این نشان می‌دهد که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد.


او که در این دیدار هم گل زد و هم  پاس گل داد در این خصوص ادامه داد: خیلی خوشحالم که اولین گلم را برای مس به ثمر رساندم و در این بازی توانستم برای تیمم مفید باشم و هم پاس گل بدهم و هم گل بزنم، امیدوارم که این شروع اتفاق های خوب برای خودم و همچنین تیمم باشد اینکه در خانه پیکان توانستیم آنها را از پیش رو برداریم خیلی خوب است. ما توانستیم  به رتبه  دهمی برسیم و این نکته مثبتی برای تیم تازه وارد مس محسوب می شود.


این بازیکن در خصوص عملکرد داوری افزود: بازی واقعاً درگیرانه  بود و  هر دو تیم به داور بازی معترض  بودند ولی پنالتی آنها و اخراج قاضی از نظر من درست نبود ولی باز هم کارشناسان باید  در این خصوص نظر بدهند خدا را شکر ما بردیم و گرنه اشتباهات داوری واقعاً برای ما  دردسرساز می شد.

دیدگاه‌ها