کد خبر : 1732728 | 02 بهمن 1399 ساعت 11:45 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

میرزازاد و طهماسبی؛ آیا نظر جلالی را تغییر می دهند؟

نساجی هفته هاست که در لیگ برتر نمی برد و شوک حضور مجید جلالی در راس کادر فنی تیم نتیجه نداد و این تیم در گام نخست با یک گل در برابر شهر خودرو شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، البته با وجود ثبت این نتیجه مجید جلالی از نمایش تیمش در نیمه دوم راضی به نظر می رسد و بر این عقیده است نساجی با تکرار بازی نیمه دوم در برابر شهر خودرو می تواند در هفته های باقی مانده تا پایان نیم فصل نخست نتایج خوبی بگیرد و در جدول رده بندی جهش داشته باشد. 

 

اما یکی از مشکلات مهم نساجی در هفته های اخیر جدا از فرصت سوزی یا همان از دست دادن موقعیت ها گل های آسانی است که این تیم می خورد؛ جدایی علیرضا حقیقی از نساجی بهانه خوبی شد که نیما میرزازاد دروازه بان تیم ملی جوانان در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 خودی نشان دهد؛ دروازه بانی که فصل گذشته بعد از گل های بدی که در بازی با سایپا خورد و هم چنین نمایش مشابه محمد امین رضایی موجب شد تا باشگاه نساجی دست به جذب علیرضا حقیقی بزند. هر چند زمان برد علیرضا حقیقی در چارچوب دروازه نساجی همان دروازه بان همیشگی شود اما بعد از دوره کرونا دروازه بان تیم ملی در جام جهانی 2014 با سیوهای فوق العاده ای که در بازی ها داشت موجب شد نساجی در 10 بازی پایانی شکست نخورد و از رده سیزدهم به رده نهم جدول صعود کند. 

 

1564560

 

خلا حضور علیرضا حقیقی در چارچوب دروازه نساجی هنوز پر نشده است؛ با وجود همه تلاش هایی که هاروت مربی ارمنی دروازه بان های نساجی انجام داده است. نساجی گل های ساده ای می خورد. سیوهای نیما میرزازاده و حتی مهرداد طهماسبی که در چند بازی از جمله پرسپولیس – فولاد – پیکان در ترکیب تیم به میدان آمد سیوهای اثر گذاری نبودند و به نظر می رسد تداوم این روند مجید جلالی را مجاب خواهد کرد تا در نیم فصل دست به جذب یک دروازه بان جدید بزند. ابتدای فصل البته باشگاه نساجی تلاش زیادی کرد که محسن فروزان را بخدمت بگیرد اما به دلیل عدم توافق مالی با این دروازه بان با مهرداد طهماسبی دروازه بان فصل گذشته بادران به توافق رسید که به دلیل پارگی رباط تنها در چهار هفته ابتدایی برای تیم بازی کرد. 

 

1564561

 

البته هفته های باقی مانده فرصت خوبی برای نیما میرزازاده جوان و مهرداد طهماسبی باتجربه است که نظر مجید جلالی را تغییر دهند و با سیوهای خوب نساجی را به روزهای خوب برگردانند.

دیدگاه‌ها