کد خبر : 1732740 | 02 بهمن 1399 ساعت 13:00 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا: انتظار نداشتم با پای چپ چنین ضربه ای بزنم

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد درباره گل زیبایی که در مسابقه دیشب برابر فولام به ثمر رساند صحبت کرد.

پوگبا: انتظار نداشتم با پای چپ چنین ضربه ای بزنم

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل عملکرد ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یعنی پل پوگبا با انتقادات زیادی همراه شده بود و حتی بسیاری از هواداران این تیم خواهان فروش او شده بودند. با این حال اوله گنار سولسشر همواره از او حمایت کرد و حالا پوگبا طی هفته های اخیر به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان شیاطین سرخ تبدیل شده است.

 

پوگبا شب گذشته نیز موفق شد گل پیروزی بخش منچستر یونایتد مقابل فولام را به زیباترین شکل ممکن و با پای غیر تخصصی خود به ثمر برساند. ستاره فرانسوی در این باره گفت: " فکر می‌کنم ضربه خوبی به توپ وارد کردم. از طرفی انتظارش را نداشتم که با پای چپ چنین ضربه ای بزنم. با این حال اگر تجربیات جدید را امتحان نکنید، طبیعتاً موفق به زدن گل هم نخواهید شد. نمی توانم بگویم که این گل مورد علاقه من بود اما به هر حال گل زیبایی بود.

 

در دیدار مقابل لیورپول فرصت خوبی به من رسید و به خاطر از دست دادن آن عصبانی بودم چرا که احتمالا می توانستم ضربه بهتری به توپ بزنم. با این حال امروز گلزنی کردم و البته مهمترین چیز همین پیروز شدن بود."

 

 

1564579

 

 

پوگبا در ادامه گفت: " از نتیجه دیدار منچسترسیتی مطلع شده بودم و می دانستیم که باید به پیروزی دست پیدا کنیم. شما سوال می کنید آیا من در بهترین فرم هستم؟ باید بگویم که در حال حاضر بهترین عملکرد تیم را مشاهده می‌کنیم و همه چیز فقط به من مربوط نمی‌شود. هنوز راهی طولانی پیش روی ماست و باید تلاش زیادی تا پایان انجام دهیم چرا که اینجا لیگ برتر است."

دیدگاه‌ها