کد خبر : 1732741 | 02 بهمن 1399 ساعت 13:20 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال و آغاز مذاکرات برای جذب هافبک رئال مادرید

دیلی میل مدعی شد باشگاه آرسنال مذاکرات خود را برای جذب قرضی مارتین اودگارد از رئال مادرید آغاز کرده است.

آرسنال و آغاز مذاکرات برای جذب هافبک رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ارائه نمایش های درخشانی که مارتین اودگارد در فصل گذشته با رئال سوسیداد ارائه داد، زین الدین زیدان درخواست کرد که این ستاره نروژی به رئال مادرید بازگردد و در فصل 21-2020 دیگر به تیمی قرض داده نشود.


 
با این وجود اودگارد در فصل جاری دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و ثبات چندان خوبی از خود نشان نداده است. حتی بعد از مصدومیت نیز زین الدین زیدان هیچ علاقه ای به استفاده از هافبک نروژی نشان نداد تا جایی که او از لیست رئال مادرید در بازی شب گذشته برابر آلکویانو کنار گذاشته شد.

 

 

1534151

 

 

طی یکی دو روز اخیر منابع معتبر اسپانیایی گزارش دادند که مارتین اودگارد از نیمکت‌نشینی های پیاپی در رئال مادرید خسته شده و درخواست جدایی داده است. در واقع به نظر می‌رسد که باید جدایی قرضی او از جمع کهکشانی‌ها را قطعی تلقی کرد. از طرفی گفته می‌شود که سویا و رئال سوسیداد از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این بازیکن برخوردار هستند.

 

در همین ارتباط دیلی‌میل ادعای جدیدی را در رابطه با مارتین اودگارد مطرح کرده و در گزارشی مدعی شده که باشگاه آرسنال مذاکرات خود را برای جذب قرضی ستاره نروژی آغاز کرده و میکل آرتتا برای تقویت خط هافبک خود خواهان جذب این بازیکن شده است.

دیدگاه‌ها