کد خبر : 1732757 | 02 بهمن 1399 ساعت 16:02 | 49.9K بازدید | 2 دیدگاه

گلر کورنیا:

اتلتیکو را حذف کردیم؛ بارسا را هم می توانیم

رامون خوان رامیرز دروازه بان کورنیا به بازی امشب برابر بارسلونا امیدوار است.

اتلتیکو را حذف کردیم؛ بارسا را هم می توانیم

به گزارش "ورزش سه"، کورنیا تیم شگفتی ساز دور دوم کوپا دل ری بود و توانست اتلتیکو مادرید را 1-0 شکست داده و حذف کند. کورنیا امشب میزبان بارسلونا در یک شانزدهم نهایی خواهد بود. این بازی دربی کاتالونیا نیز محسوب می شود و کورنیا امیدوار است شگفتی بازی برابر اتلتیکو را برابر تیم اول کاتالونیا یعنی بارسا تکرار کند.

 

 

1564618

 

 

رامون خوان رامیرز دروازه بان کورنیا در مورد بازی امشب به مارکا گفت:« بله، اتلتیکو یکی از بهترین تیم های اسپانیا و اروپا را حذف کردیم و حالا می خواهیم این کار را برابر بارسا هم تکرار کنیم. شوق و انگیزه بسیار بالایی داریم و چرا نتوانیم؟

می دانیم که بارسا زخم خورده از فینال سوپرکاپ اسپانیا و شکست خورده از بیلبائو به مصاف ما می آید ولی ما قطعا ناامید نیستیم.»

 

 

1563685

 

 

رامیرز ادامه داد:« از کودکی هوادار بارسا هستم ولی امشب احساسات معنایی ندارد. بارسا تیم بسیار خوبی است و با وجود ناکامی در سوپرکاپ معتقدم این اواخر فوتبالش رو به رشد بوده و بسیار بهتر از ابتدای فصل شده اند. بارسا حالا بهتر بازی می کند و این را قبل از سوپرکاپ ثابت کرده بود. بدون شک غیبت مسی(محرومیت) خبر خوبی برای ما نیست. دوست داشتم امشب برابر بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خودمان را محک می زدیم.» 

 

دیدگاه‌ها