کد خبر : 1732763 | 02 بهمن 1399 ساعت 16:36 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

فتح، پیروز بازی بزرگ هفته دوم

لیگ تکواندو بانوان؛ گام بلند البرزی‌ها در مسیر قهرمانی

دیدار مهم هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر تکواندو بانوان با برتری فتح صدر البرز به پایان رسید تا این تیم گام مهمی برای کسب عنوان قهرمانی بردارد.

لیگ تکواندو بانوان؛ گام بلند البرزی‌ها در مسیر قهرمانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در ادامه رقابتهای لیگ برتر تکواندو بانوان کشور و از هفته دوم تیم فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن به مصاف هم رفتند. دیداری که تقابل ستاره‌های ملی پوش تکواندو بانوان ایران بود و جذابیت‌های فراوانی داشت در نهایت به سود تیم البرزی خاتمه یافت.

این دیدار را فتح صدر البرز که ملی پوشان بیشتری در اختیار داشت و با بهترین نفرات به میدان آمده بود بهتر شروع کرد و با قدرت خاتمه داد تا با این پیروزی گام بلندی برای کسب عنوان قهرمانی بردارد.

دو پیروزی مبینا کولیوند و مریم ملکوتی خواه در اوزان ۴۶- و ۴۹- کیلوگرم به ترتیب برابر نگار اسماعیلی و زهرا علیزاده از فتح را دو بر صفر پیش انداخت. در ادامه دو نماینده احتمالی ایران در مسابقات کسب سهمیه، در وزن ۵۳- کیلوگرم به مصاف هم رفتند و این مهلا مؤمن زاده تکواندوکار تیم «کن» بود که ۲۱ بر ۱۴ ناهید کیانی (راند دوم کیانی ۱۰ اخطاره شد) را شکست داد تا اختلاف دو تیم را به حداقل برسد.

طیبه پارسا از فتح و تینا مدانلو از «کن» که هر دو در اردوی تیم ملی حضور دارند، یک مبارزه جذاب و پر تکنیک را در وزن ۵۷- کیلوگرم به نمایش گذاشتند که در پایان پارسا با برتری ۳۴ بر ۳۱ فتحی‌ها را ۳ بر یک پیش انداخت.

پس از این فتحی‌ها توسط یلدا ولی نژاد در وزن ۶۲- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن ۶۷- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم چهار پیروزی دیگر به ترتیب برابر نسترن ولیزاده، زهرا شیدایی، ملیکا میرحسینی و شهربانو دامغانی نژاد کسب کرده و در نهایت ۷ بر یک پیروز از میدان خارج شدند.

این مسابقات در سالن خانه تکواندو جریان دارد.

دیدگاه‌ها