کد خبر : 1732769 | 02 بهمن 1399 ساعت 17:05 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا و آاس

اولتیماتوم رئال؛ زیدان تا آتالانتا ماندنی شد

زین الدین زیدان فعلا سرمربی رئال باقی خواهد ماند و تا بازی با آتالانتا فرصت دارد تا شرایط را تغییر دهد.

اولتیماتوم رئال؛ زیدان تا آتالانتا ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان با وجود شکست تلخ و تحقیرآمیز شب گذشته برابر آلکویانو در کوپا دل ری، هنوز در خطر اخراج قرار ندارد. سران رئال تمایلی به اتخاذ تصمیمی عجولانه و سختگیرانه علیه زیزو ندارند و او همچنان در پست خود باقی خواهد ماند.

این ادعایی است که امروز مارکا و آاس مطرح کرده اند.

 

 

1564635

 

 

رئال شب گذشته 2-1 به تیم دسته سومی و ده نفره باخت و از کوپا دل ری کنار رفت تا گمانه زنی ها در مورد برکناری زیدان شروع شود. زیدان اما حداقل تا بازی با آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، شغلش را از دست نخواهد داد. دیداری که قرار است شش اسفند برگزار شود و بازی برگشت نیز 26 اسفند در مادرید خواهد بود. بدون شک حذف رئال در این مرحله پایان کار زیدان خواهد بود.

بازی شنبه در زمین آلاوس در لالیگا نیز حائز اهمیت است اما ناکامی در این بازی هم سران رئال را وادار به برکناری زیدان نخواهد کرد. 

 

 

1564634

 

 

سران باشگاه اما در مجموع از عملکرد زیدان در فصل جاری رضایت ندارند.

مهمترین ابهام مسئولان، رفتار زیدان با بازیکنان جوانی است که باشگاه روی آنها برای آینده حساب ویژه ای باز کرده است. زیدان عملا تنها به 14 بازیکن خود در فصل جاری اعتماد داشته و زمانی که برابر آلکویانو به نیمکت نشین ها اعتماد کرد، پاسخی دریافت نکرد.

ادر میلیتائو، لونین، اودیوسولا، مارسلو، ایسکو، وینیسیوس و ماریانو که فصل جاری کمتر میدان دیده اند، شب گذشته کابوس وار کار کردند.

 

 

1563298

 

 

باشگاه همچنین درک نکرده است که چگونه زیدان در یکی دو سال اخیر نسبت به اشرف حکیمی، سرخیو رگیلون، مارکوس یورنته، براهیم دیاز و بورخا مایورال اعلام عدم نیاز کرد و همگی در باشگاه های جدیدشان خوش درخشیده اند. لوکا یوویچ هم پس از یک نیم فصل نیمکت نشینی به فرانکفورت بازگشت و در اولین بازی خود توانست دبل کند. او به هیچ وجه مورد اعتماد زیدان نبود.

 

 

1564326

 

 

همچنین قضیه درخواست جدایی مارتین اودگارد هم مزید بر علت شده تا سران باشگاه تردیدهای شان نسبت به زیدان بیشتر شود. اودگارد تنها نیروی تقویتی تابستان باشگاه بود و با درخواست زیدان از سوسیداد به رئال برگشت اما او حتی از ایسکوی افول کرده نیز کمتر به میدان رفته است و دیروز درخواست داد تا به سوسیداد برگردد.

 

در هر صورت فعلا خطر اخراج زیدان را تهدید نمی کند اما او و تیمش دیگر حق هیچ اشتباهی را ندارند.

 

 

دیدگاه‌ها