کد خبر : 1732799 | 02 بهمن 1399 ساعت 20:58 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید وین رونی از ستاره‌های منچستریونایتد

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، ضمن تحسین برونو فرناندز، ادینسون کاوانی و پل پوگبا، معتقد است که این تیم می تواند قهرمان لیگ برتر شود.

تمجید وین رونی از ستاره‌های منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی باور دارد که اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، این تیم را پس از هشت سال به عنوان قهرمانی در لیگ برتر خواهد رساند. رونی ضمن تمجید از برونو فرناندز، ادینسون کاوانی و پل پوگبا، از قهرمانی یوناتید در لیگ برتر حمایت کرده است.

 

یونایتد توانست با برد برابر فولام دوباره به صدر جدول لیگ برتر بازگردد، هرچند در ابتدای بازی 1-0 از این تیم عقب افتاده بود. گل دقیقه 5 فولام را ادینسون کاوانی، مهاجم یونایتد، در دقیقه 16 پاسخ داد.

برونو فرناندز که پنجاهمین بازی خود با پیراهن یونایتد را انجام می‌داد توپ را ارسال کرد و دفع ناقص آرئولا سبب شد تا کاوانی در مقابل دروازه صاحب توپ شود و به سادگی دروازه را باز کند و بازی را به تساوی بکشد. پوگبا نیز توانست در پایان گل برتری شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

 

1564683

 

وین رونی که به تازگی سرمربی تیم دربی شده است، گفت: "در چند سال گذشته منچستریونایتد آماده برای رقابت بر سر قهرمانی در لیگ برتر نبود. اما الان آنها بازیکنان قدرتمندی ساخته‌اند.

آمدن برونو فرناندز کمک بسیار بزرگی بود. ادینسون کاوانی با آن ذهنیت برنده ای که دارد هم کمک بسیار زیادی کرده است. این تیم حالا برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد.

من شش هفته پیش گفتم که فکر می کنم منچستریونایتد قهرمان خواهد شد و هنوز هم همینطور فکر می کنم.

پل پوگبا سهم بزرگی در این زمینه خواهد داشت. آنها بازیکنانی با ذهنیت برنده را به این تیم آورده اند و حالا پوگبا می تواند کارش را به بهترین نحو انجام دهد و در زمین کیفیت خود را نشان دهد."

 

دیدگاه‌ها