کد خبر : 1732805 | 02 بهمن 1399 ساعت 22:22 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک: کار سخت ادامه دارد

پس از اینکه یورگن کلوپ خبر از روند خوب بهبود ویرژیل فن‌دایک، ستاره لیورپول، داد، حالا این بازیکن پیامی به هواداران خود فرستاده است.

فن‌دایک: کار سخت ادامه دارد

به گزراش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، ستاره ارزشمند لیورپول، که از مهر ماه مصدوم و از ترکیب لیورپول دور است، در پیامی به هواداران خود، خبر از ادامه تلاش خود برای رسیدن هر چه سریع تر به آمادگی داده است.

 

مدافع هلندی لیورپول در دربی مرسی‌ساید با خطای شدید جوردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و انتظار می رفت که در این فصل نتواند برای لیورپول به میدان برود.

اما به نظر می رسد که روند بهبود فن‌دایک پیشرفت خوبی داشته و او در حال گذراندن دوران نقاهت خود در دبی، در حالی که به توپ ضربه می زد دیده شده است.

ستاره 29 ساله لیورپول این هفته با انتشار عکسی از خود در شبکه های اجتماعی، راجع به روند بهبود خود اطلاع‌رسانی کرد؛ خبری که بی شک می تواند برای لیورپول بسیار مسرت بخش باشد.

 

1564699

 

فن‌دایک در اینستاگرام خود نوشت: "کار سخت ادامه دارد"

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، هرچند از به زبان آوردن تاریخی دقیق برای زمان بازگشت فن‌دایک خودداری کرد، اما با خوشبینی در این رابطه صحبت کرده است.

 

1564697

 

کلوپ راجع به بهبود فن‌دایک و بازگشت او به ترکیب گفت: "من نمی دانم که چه چیزی ممکن و چه چیزی غیرممکن است. به نظرم من 100% فرد مناسب برای قضاوت در این باره نیستم.

او واقعا خوب به نظر می رسد. من امروز صبح با او تلفنی صحبت کردم و او واقعا روحیه خوبی دارد. همه چیز خیلی امیدوارکننده است.

البته قطعا هنوز مرحله های زیادی هست که باید رد کنیم و پشت سر بگذاریم. این  واضح است. من خودم هم این مصدومیت را داشتم.

اما در حال حاضر و با توجه به مدت زمانی که بیرون بوده، اینکه روند بهبود او چقدر ادامه دارد، او واقعا امیدوارکننده به نظر می رسد. فقط همین."

دیدگاه‌ها