کد خبر : 1732822 | 03 بهمن 1399 ساعت 09:09 | 30.1K بازدید | 1 دیدگاه

کومان: از دست دادن دو پنالتی قابل‌قبول نیست

هرچند بارسلونا توانست در بازی دیشب در کوپا دل ری برابر تیم کورنیا با دو گل در وقت های اضافه به پیروزی برسد، اما از دست دادن دو ضربه پنالتی در طول بازی، سرمربی این تیم را بسیار عصبانی کرد.

کومان: از دست دادن دو پنالتی قابل‌قبول نیست

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، از بازیکنان خود به دلیل از دست دادن دو ضربه پنالتی به شدت انتقاد کرد.

بارسلونا پس از تساوی در 90 دقیقه، مجبور شد در وقت های تلف شده برای بردن کورنیا تلاش کند و در پایان 2-0 برنده این بازی شد و به دور سوم کوپا دل ری صعود کرد.

پبانیچ و دمبله دو بازیکنی بودند که با از دست دادن پنالتی در دیدار برابر کورنیا، در کنار مسی، گریزمان و بریتویت، تعداد بازیکنان بارسا که در این فصل ضربات پنالتی را از دست داده‌اند، به پنج نفر رساندند.

 

 رونالد کومان پس از بازی گفت: "مهمترین چیز این است که بازی را ببری و صعود کنی، اما نمی شود فقط چون گل زدیم خوشحال باشیم. ما دو پنالتی را از دست دادیم و در اینطور مسابقات باید مسئولیت پذیرتر باشیم.

دوباره ما 120 دقیقه بازی کردیم که واقعا نکته مهمی است چرا که این سومین بازی است که مجبور می شویم 120 دقیقه بازی کنیم. ما موقعیت هایی به وجود آوردیم و دو ضربه پنالتی داشتیم. از دست دادن دو پنالتی قابل قبول نیست.

 

1564729

 

در بازی های اینچنینی، خیلی دستاوردهای کمی به دست می آوری و چیزهای زیادی را می توانی از دست بدهی.

کورنیا خیلی خوب بازی کرد و دروازه‌بان‌شان بهترین بازیکن زمین بود، اما ما به اندازه کافی شانس گلزنی داشتیم که بازی آسان تری داشته باشیم.

من متوجه شدم آنها چطور اتلتیکو مادرید را بردند! تا لحظه آخر بازی می دویدند. ما باید در رختکن راجع به اینکه چرا دوباره مجبور شدیم 120 دقیقه بازی کنیم، صحبت کنیم.

 

1564738

 

من واقعا متوجه نمی‌شوم! معمولا بازیکنان کافی که می توانند پنالتی ها را گل کنند وجود دارند! چندین بازیکن نتوانسته اند پنالتی گل کنند. اگر یکی از پنالتی ها گل می شد می توانستی آرام بگیری.

باید زودتر بازی را می بردیم. ما باید کارآمدتر باشیم. من نمی فهمم که چگونه با بازیکنانی که داریم نمی توانیم پنالتی ها را گل کنیم، شاید ترس باشد، من نمی دانم. اما به عنوان بازیکن بارسلونا نمی توانید دو پنالتی را از دست بدهید، این جدی نیست.

و تازه فشار چندانی هم موقع زدن پنالتی ها در کار نیست چرا که خبری از جو ورزشگاه نیست و فشاری از سوی تماشاگران به بازیکنان وارد نمی شود. ما نیاز داریم خونسرد باشیم و گل بزنیم. از دست دادن پنالتی هم بخشی از این کار است اما، نمی توانم از دست دادن دو پنالتی در یک بازی را بپذیریم، مثل اتفاقی که امروز افتاد."

دیدگاه‌ها