کد خبر : 1732827 | 03 بهمن 1399 ساعت 09:39 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری کلوپ و شان دایش در تونل ورزشگاه (عکس)

سرمربیان دو تیم لیورپول و برنلی بین دو نیمه در تونل ورزشگاه با هم درگیر شدند.

درگیری کلوپ و شان دایش در تونل ورزشگاه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از تقریبا یک نیمه بازی بدون حادثه و بدون گل، با درگیری فابینیو بازیکن لیورپول و اشلی بارنز، بازیکن برنلی، بر سر یک توپ هوایی، اوضاع در زمین بهم ریخت.

به نظر رسید که فابینیو با لگد به بازیکن برنلی زده و این موضوع باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد.

 

1564753

 

فابینیو با یک کارت زرد جریمه شد، اما با بررسی صحنه در VAR مشخص شد که فابینیو می توانست حتی با کارت قرمز هم مجازات شود و این موجب شد تا یورگن کلوپ که در تونل ورزشگاه و در حال رفتن به رختکن برای صحبت با بازیکنان خود در بین دو نیمه بود، به زمین بازی بازگردد.

در این لحظه شان دایش، سرمربی برنلی، که او هم در حال رفتن به رختکن بود، دیده شد که کلماتی را خطاب به کلوپ بر زبان می آورد. کلوپ هم در مقابل به دنبال سرمربی برنلی رفت و در حالی که با عصبانیت دست هایش را در هوا تکان می داد جملاتی را در پاسخ شان دایش بر زیان آورد.

دایش هم البته کلوپ را بی پاسخ نگذاشت و این دو لحظاتی را به فریاد زدن بر سر یکدیگر گذراندند و سپس شان دایش بالاخره به رختکن تیم خود رفت و کلوپ عصبانی را در تونل ورزشگاه تنها گذاشت.

 

1564752

 

در پایان داور کارت زرد فابینیو را به کارت قرمز تبدیل نکرد، اما این صحنه باعث شد که مسابقه‌ای که تا آن لحظه هیجان خاصی نداشت، شور و حال تازه ای بگیرد.

پس از پایان مسابقه شان دایش درباره درگیری با کلوپ گفت: "وقتی ما به این جاها می آیییم، در واقع اجازه داریم که واقعا با این تیم ها بجنگیم و تلاش کنیم که برنده شویم. موضوع فقط همین بود. چیز غیرمعمولی نبود... فقط دو سرمربی که برای بردن یک مسابقه می جنگند. هیچ چیز اشتباهی در این باره وجود ندارد."

 

یورگن کلوپ نیز در این باره افزود: "اگر دایش راجع به این موضوع حرف نزده، من هم حرفی نخواهم زد. من شروع نکردم. چیز خاصی نبود. ما خوبیم."

 

این اولین باری نیست که کلوپ و دایش با یکدیگر درگیر می شوند و آنها سابقه این کار را از قبل نیز دارند. در سال 2018 نیز در دیدار برنلی و لیورپول، این دو سرمربی با یکدیگر درگیر شدند.

دایش همچنین با اظهارنظر کلوپ مبنی بر اینکه در این فصل تیم های لیگ برتر باید به جای سه تعویض، مجاز به پنج تعویض باشند نیز مخالفت کرده است.

دیدگاه‌ها