کد خبر : 1732836 | 03 بهمن 1399 ساعت 10:57 | 39.1K بازدید | 1 دیدگاه

التماس دله آلی به تاتنهام؛

خواهش می‌کنم بگذارید به پاریس بروم

دله آلی به مدیران تاتنهام تقاضا کرده که اجازه پیوستن او به PSG را صادر کنند، اما مورینیو با شرایط انتقال قرضی آلی موافق نیست.

خواهش می‌کنم بگذارید به پاریس بروم

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی، ستاره مغضوب تاتنهام، از این تیم خواهش کرده که مانع پیوستن‌اش به PSG در این ماه نشوند، اما دو تیم هنوز بر سر شرایط انتقال قرضی آلی، به توافق نرسیده اند.

هافبک تاتنهام که مدت ها است از سوی ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم، کنار گذاشته شده است، از ابتدای این فصل و با حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکن پاری سن ژرمن، قصد رفتن به پاریس و پیوستن به سرمربی سابق خود را کرده است.


آلی دراین فصل تنها در چهار بازی و برای دقایقی در ترکیب تاتنهام به میدان رفته است و هفته ها است که در بازی های این تیم در لیگ برتر نیز حضور نداشته.

 

1552395

 

گزارش شده که این هافبک 24 ساله، شخصا از دنیل لیوای، مدیر تاتنهام، خواهش کرده که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه اجازه پیوستن او به PSG را صادر کنند.

گفته می شود که مورینیو تنها با قرض دادن آلی به پاری سن ژرمن برای مدت شش ماه موافق است و همچنان برای آلی در شمال لندن آینده ای متصور است.

باشگاه پاریسی اما خواهان قراردادی قرضی تا پایان فصل 22-2021 و همچنین شرط خرید آلی در پایان این مدت است. موضوعی که همچنان محل بحث و مذاکره طولانی این دو باشگاه است.

 

موضوع دیگری که سد راه انتقال آلی به پاریس شده است، مصدومیت همسترینگ جیووانی لوسلسو، دیگر هافبک تاتنهام است. تاتنهام در حال حاضر و تا بهبود نیافتن لوسلسو، قصد ندارد به آلی اجازه رفتن بدهد.

 

1564782

 

در زمان حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت تاتنهام بود که آلی در لیگ برتر شکوفا شد و او بیشترین گل های خود را زیر نظر پوچتینو برای این تیم به ثمر رسانده است.

آلی اما در زمان مربیگری مورینیو در تاتنهام حسابی با این سرمربی پرتغالی به مشکل خورد و مورینیو حتی او را تنبل نامید!

دله آلی در اولین نیم فصل خود زیر نظر مورینیو، در 38 بازی و در تمام رقابت ها 9 گل به ثمر رساند، اما بعد از آن از سوی سرمربی دیگر فرصت چندانی برای بازی در ترکیب تیم پیدا نکرد.

 

دیدگاه‌ها