کد خبر : 1732837 | 03 بهمن 1399 ساعت 11:00 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بینی متناقض؛ وضعیت زیدان روی هوا(عکس)

دو نشریه مادریدی مارکا و آاس تیتر اصلی امروز خود را به وضعیت آینده زین الدین زیدان اختصاص داده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و بعد از ناکامی رئال مادرید در رسیدن به دیدار فینال سوپرجام اسپانیا انتقادات از زین الدین زیدان افزایش یافت اما با این حال شرایط به گونه ای نبود که در مورد وضعیت آینده مرد فرانسوی و برکناری او بحث شود.

 

با این حال لوس بلانکوس دو شب پیش در رقابت های کوپا دل ری شکست ناباورانه ای را مقابل آلکویانو گمنام متحمل شد؛ موضوعی که اکنون انتقادات را از زین الدین زیدان به اوج خود رسانده و حتی طی ساعات گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال برکناری او نیز به گوش رسیده است.

 

دو نشریه مادریدی مارکا و آاس نیز تیتر اصلی امروز خود را به وضعیت زیدان اختصاص داده اند. البته پیش بینی آنها در مورد سرمربی فرانسوی کمی متناقض است چرا که مارکا معتقد است رئال مادرید در مورد زیدان عجله نمی‌کند و او به احتمال فراوان تا پایان فصل با این تیم ادامه خواهد داد.

 

 

1564784

 

 

از طرف دیگر آاس وضعیت سرمربی رئال مادرید را ناپایدار تلقی کرده و مدعی شده که تنها در صورت رخ ندادن فاجعه ای دیگر او در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا روی نیمکت کهکشانی‌ها خواهد نشست. این در حالی است که آاس حتی از رائول گونزالس به عنوان جانشین احتمالی زیدان نیز یاد کرده است.

 

 

1564783

دیدگاه‌ها