کد خبر : 1732852 | 03 بهمن 1399 ساعت 12:08 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرد شیشه ای بارسا؛ ستاره این روزهای تیم کومان

عثمان دمبله در دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل کورنیا در نقش ناجی بارسلونا ظاهر شد.

مرد شیشه ای بارسا؛ ستاره این روزهای تیم کومان

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2017 بود که باشگاه بارسلونا برای جذب عثمان دمبله اقدام کرد تا این بازیکن را جایگزین نیمار کند که با انتقالی رکورد شکن و گران قیمت به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته بود؛ اتفاقی که نهایت آن رخ داد و وینگر فرانسوی بعد از کش و قوس‌های فراوان راهی نوکمپ شد.

 

در حالی که انتظار می رفت دمبله بتواند جای خالی نیمار را به خوبی پر کند اما این اتفاق طی فصول گذشته هرگز رخ نداده و ستاره فرانسوی دائما با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است.

 

 

1564807

 

 

حتی در تابستان گفته شد که دمبله در آستانه جدایی از بارسلونا قرار گرفته اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و او در جمع آبی اناری ها ماندگار شد. وینگر فرانسوی حالا رفته رفته به یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم رونالد کومان تبدیل شده و طی هفته‌های اخیر نمایش‌های امیدوار کننده ای از خود را داده است.

 

دمبله در دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل کورنیا در کوپا دل ری نیز با وجود از دست دادن یک پنالتی در نیمه دوم، در آغاز وقت های اضافه برای تیمش گلزنی کرد تا به نوعی رقم زننده صعود تیم رونالد کومان به دور بعدی رقابت‌ها باشد.

 

 

1564808

 

 

در همین ارتباط نشریه کاتالانی موندو تیتر اصلی امروز خود را به درخشش عثمان دمبله اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "دمبله نجات دهنده" به ستایش از گلزنی ستاره فرانسوی در دیدار شب گذشته پرداخته است.

دیدگاه‌ها