کد خبر : 1732862 | 03 بهمن 1399 ساعت 12:30 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با اسپتزیا تعیین‌کننده سرنوشت سرمربی رم

پس از حذف هفته گذشته برابر اسپتزیا در کوپا ایتالیا، تیم رم این هفته نیز بار دیگر در سری آ مقابل این تیم به میدان خواهد رفت.

بازی با اسپتزیا تعیین‌کننده سرنوشت سرمربی رم

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه رم در استادیوم المپیکو میزبان اسپزیا است. نتیجه این بازی می تواند باری پائولو فونسکا، سرمربی رم، سرنوشت ساز باشد.

طبق گزارش روزنامه کوریره دلو اسپورت، با توجه به نتایج نامطلوب رم در هفته های اخیر و همچنین حذف در برابر اسپتزیا در کوپا ایتالیا، جایگاه فونسکا روی نیمکت رم به شدت به خطر افتاده و از مکس آلگری به عنوان جایگزین بالقوه فونسکا در رم نام می برند. رم در حال حاضر در جدول رده بندی سری آ چهارم است.

 

1564829

 

مدیران رم البته همچنان معتقدند که فونسکا شخص مناسب برای هدایت این تیم است و ترجیح می دهند تا پیش از پایان فصل، سرمربی خود را عوض نکنند.

هر چند سرمربی پرتغالی رم مجبور است برای حفظ صندلی اش در این تیم، فردا برابر اسپزیا پیروز شود. مکس آلگری پیش از این برای آمدن به رم ابراز تمایل کرده و به مدیران این تیم گفته که شیفته رم است!

در صورت اخراج فونسکا از رم، سرمربی سابق یوونتوس کاندیدای شماره یک جانشینی او روی نیمکت جیالوروسی است. آلگری دستمزد سالانه 7 میلیون یورو طلب می کند اما او می تواند برای بازگشت به کار پس از تقریبا دو سال دوری از میادین، دستمزد خود را کاهش دهد.

 

بر اساس گزارش کوریره دلو اسپورت، نام مائوریتزیو ساری، لئوناردو ژاردیم و حتی لوچیانو اسپالتی نیز برای جانشینی فونسکا در رم مطرح شده است.

دیدگاه‌ها