کد خبر : 1732868 | 03 بهمن 1399 ساعت 13:10 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی امیدوار به پایان بدشانسی در ترکیه(عکس)

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور در تلاش برای رسیدن به آمادگی و بازگشت به ترکیب تیمش است.

حسینی امیدوار به پایان بدشانسی در ترکیه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی پس از شرایط سختی که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ پشت سر گذاشت و تا هفته پانزدهم تنها سه بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود، در سه دیدار پیاپی در ترکیب تیمش قرار گرفت ولی بخاطر آسیب دیدگی دوباره از فهرست مسابقات دور شد.

 

مدافع ایرانی ترابزون اسپور در سه مسابقه متوالی مقابل کاراگومروک، گُزتپه و آنتالیا اسپور ۹۰ دقیقه بازی کرد که با نمایش خوب او، تیمش هم توانست صاحب هفت امتیاز شود، اما حسینی با مصدومیت دوباره در دیدار هفته قبل حضور نداشت.

 

حسینی در آخرین تمرین ترابزون اسپور قبل از دیدار با کانیا اسپور با آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران مواجه شد و از فهرست تیمش بیرون رفت تا ویتور هوگو جانشین او شود و احتمالا در بازی فردا هم این مدافع برزیلی به میدان برود.

 

1564835

 

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور در تمرین روز گذشته تیمش در کار گروهی شرکت نکرد و به‌صورت انفرادی تمرین کرد که در این شرایط بعید است او در دیدار فردا مقابل گنچلربیرلیگی هم در فهرست قرار بگیرد یا حداقل به ترکیب اضافه شود.

 

حسینی در شرایطی فصل پُرفراز و نشیبی را در ترابزون اسپور سپری می‌کند که بیشتر از همیشه شایعاتی برای فروش او توسط باشگاه به دیگر تیم‌ها و به ویژه باشگاه‌های ترکیه‌ای مطرح شده است.

دیدگاه‌ها