کد خبر : 1732888 | 03 بهمن 1399 ساعت 14:09 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با سپاهان جذاب خواهد بود

کریمی: طلسم ما مقابل نساجی شکست

هافبک دفاعی شهرخودرو ابراز امیدواری می‌کند تیمش با برتری مقابل نساجی به روند نتیجه گیری بازگردد.

کریمی: طلسم ما مقابل نساجی شکست

به گزارش “ورزش سه”، امیرحسین کریمی که در این فصل به شهرخودرو پیوسته بعد از مدت ها دوری از گفتگو، بعد از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: کاملا برای این برد هم قسم شده بودیم. عملکرد فنی تیم ما طی دیدارهای اخیر واقعا خوب بود اما متاسفانه منجر به کسب نتیجه نمی‌شود و این مساله از نظر ذهنی همه ما را درگیر کرده بود.

 

وی ادامه داد: کادرفنی تمام تدابیر لازم برای دستیابی به نتیجه مقابل نساجی را طراحی کرده بود و خوشبختانه در نهایت علیرغم بازی سختی که مقابل حریف داشتیم، توانستیم به برد ارزشمندی دست پیدا کنیم و این طلسم را بشکنیم.

 

هافبک دفاعی شهرخودرو درباره شرایط تیمش گفت: همانطور که گفتم ما از حیث فنی عملکرد خیلی خوبی طی دیدارهای این فصل داشتیم و شاید بدشانسی یا فرصت سوزی تنها عامل دور ماندن ما از نتیجه لازم بود. برابر نساجی هم شانس‌های بهتری داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم برتری بهتری نصیب ما می‌شد. با این حال این برد قطعا کمک خواهد کرد تا در‌ ادامه مسیر روند خوبی برای بازگشت به جمع مدعیان داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: فاصله امتیازی خیلی کم است و ما همچنان شانس زیادی برای اینکه با موفقیت در دیدارهای بعدی به رتبه بهتری برسیم خواهیم داشت. بازی‌های زیادی باقی مانده و قطعا ناامید نیستیم.

 

کریمی که سابقه حضور در سپاهان را هم دارد، درباره تقابل با این تیم در هفته آینده گفت: سپاهان قطعا یکی از مدعیان اصلی فصل است. ما هم شخصیت بزرگی را طی فصول اخیر به جا گذاشته‌ایم. هم آقای رحمتی و هم نویدکیا جزو چهره‌های قابل احترام فوتبال ما محسوب می‌شوند که با تغییر نسل شکل گرفته در مربیان هر دو مدعی هستند. قطعا بازی زیبایی در پیش خواهد بود و امتیاز آن از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و امیدوارم با یک نمایش خوب به نتیجه لازم هم دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها