کد خبر : 1732918 | 03 بهمن 1399 ساعت 16:31 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

روز خاص حاج صفی در مقابل قلعه نویی (عکس)

امیر قلعه نویی سال ها سرمربی احسان حاج صفی بود و حالا این دو رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

روز خاص حاج صفی در مقابل قلعه نویی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های تراکتور و گل گهر از اهمیت زیادی برای هر دو تیم برخوردار است و آن ها با پیروزی در این بازی می‌توانند به کورس قهرمانی نیم فصل ملحق شوند. هر دو تیم ستارگان زیادی را در ترکیب و روی نیمکت خود دارند و نکته جالب این است که چند نفر از تیم گل گهر، سابقه حضور در تیم تراکتور را هم داشته اند.

 

امیر قلعه نویی در دو مقطع سرمربی تراکتور بود و یکی از بهترین دوره های این تیم را رقم زد. او در لیگ یازدهم هدایت تراکتور را برعهده گرفت و به همراه خود، احسان حاج صفی را نیز از سپاهان به این تیم آورد تا تی تی ها با پرستاره ترین تاریخ خود به استقبال مسابقات بروند. آن ها تا یک قدمی قهرمانی نیز پیش رفتند اما در نهایت این سپاهان بود که برای سومین بار متوالی جام را بالای سر برد.

 

1564888

 

احسان که در سه فصل متوالی به عنوان شاگرد قلعه نویی به ستاره ای تمام عیار تبدیل شده بود، پس از آن بازی در اینتراخت فرانکفورت دو، پانیونیوس و المپیاکوس را هم تجربه کرد و حالا در سومین سال بازگشت به ایران، رودرروی قلعه نویی قرار می‌گیرد. او البته در بازی با استقلال نیمکت نشین بود و در دیدار با ذوب آهن  نیز غیبت داشت و اساسا با عملکرد خود در فصل جاری، تردیدهایی جدی را در خصوص میزان آمادگی اش ایجاد کرده است.

دیدگاه‌ها