کد خبر : 1732934 | 03 بهمن 1399 ساعت 18:09 | 36.2K بازدید | 9 دیدگاه

نویدکیا یک سر و گردن بالاتر از مربیان تازه وارد بوده؛

نورافکن: سپاهان نباید با تیم‌های ایرانی مقایسه شود

امید نورافکن معتقد است تیم فوتبال سپاهان از نظر امکانات زیرساختی در ایران بین باشگاه های لیگ برتری همیشه اول بوده و هست و همچنین تاکید دارد که مربیگری نویدکیا در سال اول، خیره کننده است.

 نورافکن: سپاهان نباید با تیم‌های ایرانی مقایسه شود

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن در این فصل از رقابت های لیگ برتر برخلاف فصل گذشته که در پست هافبک دفاعی به میدان می رفت، بازیکن ثابت دفاع طلایی پوشان در پست دفاع چپ شده است. امید نورافکن در حاشیه تمرینات تیم پیش از دیدار برابر نفت آبادان دقایقی در مورد شرایط تیم صحبت کرد و اینطور حرف هایش را آغاز کرد: خیلی خوشحالم که در تیم بزرگ سپاهان بازی می کنم و امیدوارم امسال نتایج خوبی کسب کنیم و به قهرمانی ختم شود که البته کار خیلی سختی است.


امید نورافکن سپس در مورد محبوبیتی که در میان هواداران سپاهان دارد، اضافه کرد: خودم به شخصه بسیار علاقمندم به هواداران سپاهان. مدل هواداری خیلی خوبی دارند. قبل از کرونا وقتی به نقش جهان می آمدند، فوق العاده برای من لذت بخش بود. امیدوارم این بیماری زودتر از بین برود و دوباره آنها را در ورزشگاه ها ببینیم.


دفاع چپ تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه محرم را در سال اول مربیگری چطور دیده، توضیح داد: همیشه وقتی در خلوتم به این موضوع فکر می کنم، در سال اول فوق العاده با تجربه ظاهر شده اند. در دوران بازیگری باهوش بوده اند و حالا هم در مربیگری همینطور هستند و از تمام مربیانی که سال اول مربیگری‌‍شان در لیگ برتر بوده، یک سر و گردن بالاتر است. شخصیت ایشان هم بین بازیکنان دوست داشتنی است. دوست داریم با این مربی کار کنیم و روزهای خوبی داشته باشیم و ایشان هم از ما راضی باشند.


بازیکن سابق تیم ملی امید ایران و باشگاه استقلال سپس در مورد ساختمان جدیدی که در باغ فردوس محل تمرین طلایی پوشان احداث شده، اینطور واکنش نشان داد: ما اگر بخواهیم خودمان را با تیم های باشگاهی ایران مقایسه کنیم، همیشه اول است. ما باید خودمان را با تیم های بزرگ آسیا نظیر الهلال، العین، تیم های کره ای و ژاپنی مقایسه کنیم تا هر سال امکانات بهتر و بیشتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها