کد خبر : 1732938 | 03 بهمن 1399 ساعت 18:38 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: پنج میلیون کلمه برای توضیح شرایط ندارم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش در هفته های اخیر در نتیجه گیری موفق نبوده است.

کلوپ: پنج میلیون کلمه برای توضیح شرایط ندارم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته و در جریان رقابت های لیگ برتر در خانه خود با تساوی بدون گل برابر منچستریونایتد متوقف شد و این دو تیم دو روز دیگر در جام حذفی دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و مدعی شد خرید بازیکن جدید در فصل زمستان در حوزه اختیارات او نیست.

 

یورگن کلوپ گفت: "ما دوباره به پیش می رویم و تردیدی در این رابطه وجود ندارد. وقتی شرایط باب میل نیست حتما مسئله ای وجود دارد. به نظر می رسد من ایده های خود را به وضوح به بازیکنانم توضیح نداده ام و باید روش خود را تغییر دهم. می خواهیم در دیدار مقابل منچستریونایتد پیروز شویم، حریف در شرایط خوبی قرار دارد و ما با توجه به این هدف با ترکیب مناسب این دیدار وارد میدان خواهیم شد. وقتی شرایط باب میل شما نیست باید آن را تغییر بدهید.

 

1564766

 

من دوست داریم بگویم و در ادامه ببینیم که هر مسابقه ای به مثابه یک شانس جدید برای ماست. من دیشب با بازیکنانم در این رابطه صحبت کردم و امروز نیز این اتفاق تکرار خواهد شد، اما قرار نیست گفته هایم را در نشست مطبوعاتی بازگو کنم.

 

داشتن اعتماد به نفس امری طبیعی نیست و باید کاری بکنید این موضوع در شما به وجود بیاید، اما اینگونه نیست که ما دیگر اعتماد به نفس نداشته باشیم و باید دوباره تلاش کنیم. من پنج میلیون کلمه متفاوت برای توضیح شرایط فعلی ندارم، اما لیورپول در هفته های اخیر موفق به کسب نتایج مورد نظر خود نشده است.

 

احتمال خرید در زمستان؟ در این رابطه تصمیم ‌گیری با من نیست. من پیشنهاد و صحبت ‌های اولیه را گفته ام، اما قرار نیست خودم پول خرج کنم، زیرا تصمیم نهایی با دیگران است. شرایط همیشه همینگونه است و من نیز به دنبال تغییر آن نیستم."

دیدگاه‌ها