کد خبر : 1732962 | 03 بهمن 1399 ساعت 21:05 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

همه می بینند خوب بازی می کنیم؛

نجاریان: هواداران صبور باشند، رضایت ایجاد می‌شود

مدافع راست تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید بدشانسی ها و تصمیمات داوری در هفته های گذشته طوری رقم خورده که این تیم نتوانسته نتایج مورد انتظارش را کسب کند.

نجاریان: هواداران صبور باشند، رضایت ایجاد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی نجاریان بازیکن اخیرا ملی پوش شده تیم فوتبال فولادخوزستان که در سمت راست خط دفاعی این تیم بازی می کند، در حاشیه آخرین تمرین قرمزپوشان اهوازی در مورد شرایط تیم گفت: خدا را شکر وضعیت خیلی خوبی داریم. با توجه به بازی هایی که داشتیم و البته بدشانسی هایی که آورده ایم. فکر می کنم همه می بینند که خوب بازی می کنیم. کمی بدشانسی آورده ایم و داوری ها علیه ما بوده است.


او در مورد دیدار برابر ماشین سازی بیان کرد: بعد از بازی ای که مقابل پرسپولیس انجام دادیم، تمرینات خوبی انجام داده ایم و هم قسم هستیم که ماشین سازی را شکست دهیم.
مجتبی نجاریان در مورد شرایط مصدومیتش نیز توضیح داد: هفته پیش مصدوم شدم و دو بازی را از دست دادم. کارهای فیزیوتراپی را انجام می دهم تا بتوانم به بازی ماشین سازی برسم.


مدافع ملی پوش فولاد سپس با خطاب قرار دادن هواداران  حرف هایش را خاتمه داد: از آنها می خواهم کمی صبور باشند. اگر یادتان باشد، پارسال همین مواقع هجمه‌ای به تیم وارد شد که هیچ سودی نداشت و ضررش به مجموعه فولاد خورد. آخرش خدا را شکر سهمیه گرفتیم. کمی صبور باشند و قطعا در آینده از تیم رضایت خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها