کد خبر : 1732972 | 03 بهمن 1399 ساعت 22:55 | 59.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و لیورپول دست سوارز را بسته بودند

لوییس سوارز قادر به انتقال به بسیاری از تیم های بزرگی در اروپا نبوده است.

بارسلونا و لیورپول دست سوارز را بسته بودند

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران بارسلونا فروش لوییس سوارز به یکی از رقبای مستقیم در راه قهرمانی در لالیگا در تابستان امسال را اشتباه می دانند و درخشش این بازیکن در ترکیب اتلتیکومادرید نیز به گونه ای موید این ادعا است. بارسلونا در تابستان موفق به خرید گزینه جانشین برای لوییس سوارز نشد و در حال حاضر این تیم به شدت از کمبود یک مهاجم نوک تخصصی در ترکیب خود رنج می برد.

 

1559353

 

اما نشریه میرر امروز در گزارشی مدعی شد لوییس سوارز در تابستان گزینه چندانی نداشته و بر اساس قرارداد خود، قادر به انتقال به بسیاری از تیم ها نبوده است. لوییس سوارز در سال 2014 از لیورپول راهی بارسلونا شد و در قرارداد او عنوان شده این بازیکن حتی در صورت فسخ قرارداد نیز نمی تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم هایی چون منچسترسیتی یا منچستریونایتد شود. همچنین خود بارسلونا نیز اجازه رفتن او به رئال مادرید و پاری سن ژرمن را نمی داده و در واقع اتلتیکومادرید از معدود گزینه های پیش روی این بازیکن بوده است.

 

البته یوونتوس نیز به شدت برای خرید لوییس سوارز تلاش کرد و حتی این بازیکن برای اخذ پاسپورت ایتالیایی دچار مشکلات فراوانی نیز شد، اما در نهایت این انتقال رخ نداد و مهاجم اوروگوئه ای راهی پایتخت اسپانیا و اتلتیکومادرید شد. لوییس سوارز در همین مدت کوتاه حضور در اتلتیکو عملکرد درخشانی داشته و به یکی از نامزدهای کسب عنوان آقای گلی لالیگا بدل شده است.

 

 

دیدگاه‌ها