کد خبر : 1732991 | 04 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

کیلیان امباپه: به ماندن در پاریس فکر می‌کنم

ستاره PSG پس از زدن دو گل در دیدار برابر مون پلیه، راجع به آینده اش در این تیم صحبت کرد.

کیلیان امباپه: به ماندن در پاریس فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شب گذشته توانست دو بار دروازه مون پلیه را باز کند، تا پاری سن ژرمن با برد 4-0 برابر حریف، همچنان در صدر جدول لیگ یک فرانسه باقی بماند. هر چند صحبت ها راجع به قرارداد این مهاجم با پاریسی ها همچنان ادامه دارد.

 

امباپه با وجود قصد PSG به بستن قراردادی جدید با این ستاره 22 ساله، می گوید که هنوز برای آینده اش تصمیمی نگرفته است، هرچند در PSG خوشحال است.

 

لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، پیشتر گفته بود که این باشگاه در مذاکره با امباپه و نیمار به پیشرفت هایی دست یافته، اما هیچ کدام از این دو بازیکن تاکنون با تمدید قرارداد با شرایط جدید موافقت نکرده اند.

 

1564967

 

قرارداد امباپه با PSG تا تابستان 2022 اعتبار دارد و رئال مادردی و لیورپول دو باشگاهی هستند که نامشان مدام در ارتباط با مقصد آتی امباپه مطرح می شود.

پرسشی که همچنان پابرجاست این است که آیا باشگاهی وجود دارد که بتواند از پس هزینه هنگفت به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی بربیاید؟ البته مگر اینکه امباپه تا پایان قرارداداش با PSG، در پاریس بماند.

امباپه پس از گلزنی برابر مون پلیه گفت: "این سوال قبلا هم از من پرسیده شده. با باشگاه در حال صحبتیم تا برنامه‌ای پیدا کنیم. من راجع به این موضوع فکر می کنم، چرا که اگر قرارداد جدیدی امضا کنم به آن معناست که برای طولانی مدت خودم را در اختیار باشگاه قرار خواهم داد.

من اینجا بسیار خوشحالم. هواداران و باشگاه همیشه به من کمک کرده اند. من راجع به اینکه در چند سال آینده می خواهم چه کنم و کجا می خواهم باشم، فکر خواهم کرد.

دارم روی آن فکر می کنم و سعی ندارم وقت تلف کنم و زمان بخرم و اینجور چیزها. اگر امضا کنم، می مانم، پس باید راجع به آن فکر کنم."

 

1564966

 

بلافاصله پس از صحبت های امباپه، از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، راجع به او سوال شد.

پوچتینو که به نظر از صحبت های امباپه دلگرم شده بود، گفت: "من اینجا نیستم که راجع به صحبت های بازیکنان‌ام حرف بزنم. اما مشخص است که اینها جملات تعیین کنند های هستند. امباپه یکی از بازیکنان اصلی PSG است و من امیدوارم او سالها اینجا در کنار ما بماند."

 

دو گل امباپه برای PSG در بازی برابر مون پلیه به تیم پاریسی کمک کرد تا در صدر جدول باقی بماند. دو تیم لیل و لیون با  اختلاف سه و پنج امتیاز در تعقیب صدرنشین لیگ یک هستند.

 

امباپه این اواخر از آمادگی کامل به دور بوده و تایید می کند که شایسته بعضی از انتقادها بوده است.

امباپه افزود: "حقیقت این است که من خوب نبودم. این طبیعی است وقتی که گل نمی زنی و مردم به گلزنی تو عادت دارند.

من کشورم را بهتر از کس دیگری می شناسم. من روحیه مردم اینجا را می شناسم و می دانستم که دوره سختی در راه است."

دیدگاه‌ها