کد خبر : 1732994 | 04 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

حضور ۲۳ آزادکار مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

سومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی از امروز آغاز می شود که ۲۳ کشتی‌گیر مازندرانی در این مرحله از تمرینات حضور دارند.

حضور ۲۳ آزادکار مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مرحله سوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک از امروز آغاز و تا روز ۱۴ بهمن در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

این در حالیست که استان مازندران با داشتن ۲۳ کشتی‌گیر از ۴۳ آزادکار حاضر در این مرحله از تمرینات مثل اکثر اردوهای تیم ملی از بیشترین نفرات اردونشین برخوردار است. بر این اساس در ۵۷ کیلوگرم رضا اطری، رحمان عموزاد خلیلی و مهدی ویسی، در ۶۱ کیلوگرم، محمدباقر یخکشی و کیان محمود جانلو، در ۶۵ کیلوگرم بهنام احسان پور، امیرمحمد یزدانی، مهدی عشقی، سید حسن عبادی، در ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی، محمد کریمی، در ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور و حسین ابوذری و در ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی از استان مازندران در این اردو حضور دارند.

 

همچنین در ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی، کامران قاسم پور، احمد بذری، امیرحسین فیروزپور، در ۹۲ کیلوگرم محمد علی تبار، در ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی، محمدحسین محمدیان، مجتبی گلیج و در ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع از استان مازندران هستند.

رقابت‌های کشتی گزینشی قاره آسیا ۲۰ تا ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها