کد خبر : 1733031 | 04 بهمن 1399 ساعت 12:20 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: مشکلات هاورتز مثل دی‌بروین و صلاح است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، از ستاره جوان این تیم حمایت کرد.

 لمپارد: مشکلات هاورتز مثل دی‌بروین و صلاح است

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز، ستاره 21 ساله چلسی، آن طور که خیلی ها انتظار داشتند در لیگ برتر ندرخشیده، اما سرمربی او می گوید که مشکل هاورتز نداشتن انگیزه نیست.

 

فرانک لمپارد در برابر منتقدان یکه معتقد بودند برای هاورتز شکست 2-0 چلسی برابر لستر اهمیتی نداشت، از بازیکن جوان خود دفاع کرده است.

 

1565040

 

لمپارد در مورد هاورتز گفت: "می توانم رسما و پس از کار کردن با کای بگویم که داشتن انگیزه و میل به گلزنی بخشی از مشکل او نیست. آیا او در حال حاضر به اندازه ای که بعدا قرار است یا می تواند اعتماد به نفس داشته باشد، به خودش مطمئن است؟ نه، چرا که او ، مثل بقیه اعضای تیم، دارد اوقات سختی را می گذراند.

کوین دی بروین و مو صلاح هم بازیکنانی بودند که در سن و سال کای به اینجا آمدند. آنها هم افت کردند و زمان برد تا به آمادگی برگردند و حالا اسطوره های بی شک و تردید لیگ برتر هستند.

نمی خواهم زیاد از کای تعریف کنم و روی او فشار مضاعفی بگذارم، اما همیشه باید به بازیکنان جوانی که به لیگ برتر می آیند زمان داد و با آنها صبور بود و گاه یهم به آنها فضا داد. اینطور نیست که همه چیز در طی چند ماه یا در یک بازی اتفاق بیافتد.

او سبکی دارد که شاید وقتی اوضاع به خوبی پیش نیم رود، مردم بخواهند به آن بپردازند. من در طول این سال ها بازیکنانی از این دست دیده ام، بازیکنانی با استعدادی شگفت انگیز. اما بگذارید بگویم انگیزه او، فضایی که او در بازی ها پوشش می دهد بسیار زیاد است، داده ها و آمار زیاد است و او به زمان نیاز دارد زیرا ما این داستان را بارها با بازیکنان مختلف دیده ایم.

 

من او را خوب می شناسم. او بپه خوبی است و شغل من این است که او را راهنمایی کنم همانطور که بازیکنان جوان دیگری را در طول سال گذشته در این تیم راهنمایی کرده ام و توانسته اند برای خود اسم و رسمی دست و پا کنند. باید او را مدام رشد دهم.

الان زمان آن است که به او اعتماد به نفس بدهم و نشان بدهم که از او پشتیبانی می کنم و او حمایت قاطع مرا دارد."

دیدگاه‌ها