کد خبر : 1733040 | 04 بهمن 1399 ساعت 13:24 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دوایت یورک:

انتقادها از سولسشر از روی حسادت محض است

دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که انتقادهایی که از سولسشر می شود از روی حسادت محض است.

انتقادها از سولسشر از روی حسادت محض است

به گزارش "ورزش سه"، دوایت یورک عملکرد هم تیمی سابق‌اش، اوله گنار سولسشر، روی نیمکت منچستریونایتد و بی توجهی اش به منفی بافی ها و چسبیدن به باورهایش را تحسین کرد.

دوایت یورک معتقد است که انتقادها از سولسشر از روی حسادت محض است و خیلی ها نمی خواهند موفقیت او را ببینند. سولسشر فصل پیش یونایتد را به رده سوم لیگ برتر رساند و این فصل پس از سالها شیاطین سرخ را به صدر جدول لیگ برتر در نیم فصل رسانده است.

سولسشر برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر از بازیکنانی مثل هری مگوایر، آرون ون بیساکا و برونو فرنادز کمک گرفته است، همچنین ادینسون کاوانی، الکس تلس و دانی فن دبیک نیز پیش از آغاز فصل 21-2020 به این تیم پیوستند که سهم عمده ای در موفقیت منچستریونایتد تا به اینجا داشته اند.

 

1565064

 

یورک معتقداست که سولسشر به دلیل تجربه اندک‌اش در سرمربی گری، قربانی انتقادات بی مورد شده است. مهاجم سابق شیاطین سرخ گفت: "راجع به اوله حسادت های بسیاری وجود دارد. به همین دلیل مردم نمی خواهند ببینند که او موفق می شود. من مدتهاست که دارم این موضوع را می بینم و به کسانی که راجع به باشگاه های مختلف صحبت م یکنند گوش می دهم و این فقط حسادت محض است.

او در کاردیف زیاد موفق نبود و بعد سرمربی مولده شد و بلافاصله یکی از برترین شغل ها در دنیای فوتبال را به دست آورد. آدم های فوتبال برای چنین فرصتی التماس می کنند و او چنین فرصتی را به دست آورد! انگار که لاتاری برده بود."

یورک خوشحال است که سولسشر توانسته خودش را به منتقدانش اثبات کند و به منفی بافی ها گوش ندهد. او افزود: "او به این حرف ها اعتنایی نکرد، چسبید به باورهای خودش، از تمام تجربیات‌اش از زمان حضور در منچستریونایتد به عنوان بازیکن و کار با زیر 23 ساله ها استفاده کرد.

او این موقعیت را در چنگ خود گرفت و حالا نگاه کنید که آنها کجا هستند!"

دیدگاه‌ها