کد خبر : 1733041 | 04 بهمن 1399 ساعت 13:35 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای رسانه ترکیه ای؛

مجید حسینی پیشنهاد اندرلخت را رد کرد

وبسایت gazerte damga خبر داد که مجید حسینی با پیشنهاد تیم فوتبال اندرلخت مواجه بود اما آن را رد کرد.

مجید حسینی پیشنهاد اندرلخت را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 24 ساله فوتبال ایران سومین فصل حضور در سوپرلیگ ترکیه را در حالی سپری می‌کند که شرایط پیچیده ای برای آینده فوتبالش دارد. او ابتدا قراردادی دو ساله با ترابزون اسپور امضا کرد که در آن بند اضافه کردن یک سال دیگر به زمان قرارداد در صورت تمایل باشگاه گنجانده شده بود و باوجود علاقه حسینی به جدایی، عبدالله اوجی وی را راضی کرد تا یک فصل دیگر در تیم بماند.

 

باشگاه ترابزون اسپور که تمایل به درآمدزایی از این بازیکن دارد، پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله را مطرح کرد اما مدافع تیم ملی ایران این پیشنهاد را نیز رد کرد تا در پایان فصل، به سادگی بتواند جدا شود. وبسایت gazete damga همین موضوع را عامل اصلی نیمکت نشینی حسینی در ابتدای فصل می‌داند که البته با مصدومیت ویتور هوگوی برزیلی، این نیمکت نشینی کمتر شده است.

 

1565065

 

وبسایت ترک همچنین خبر داد که مجید حسینی پیشنهادی جدی از اندرلخت بلژیک برای زمستان داشت اما او ترجیح داد که به این پیشنهاد هم پاسخ منفی بدهد و به جمع بازیکنان ایرانی پرتعداد لیگ بلژیک اضافه نشود. حسینی گفته که از حضور در ترابزون اسپور لذت می‌برد و برای این پنجره قصد ترک باشگاه را ندارد.

 

دیدگاه‌ها