کد خبر : 1733049 | 04 بهمن 1399 ساعت 14:06 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

خسته نباشید آقای فرخی مهر؛

کنایه باشگاه مس‌رفسنجان به داور مصاف با پیکان

مس رفسنجان اگرچه در یک بازی سخت و پرتنش مقابل پیکان با پیروزی 3 بر 2 از زمین مسابقه خارج شد، ولی نسبت به تصمیمات داور مسابقه به شدت معترض است.

کنایه باشگاه مس‌رفسنجان به داور مصاف با پیکان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد ربیعی به سختی در این مسابقه موفق به کسب 3 امتیاز شدند؛ آنها در دقیقه 8 مسابقه با پنالتی‌ای که داور مسابقه فرخی مهر اعلام کرد، از میزبان خود عقب افتادند و پس از یک نیمه پرتنش سرانجام در دقیقه 40 گل تساوی را ثبت کردند. در نیمه دوم هم اگرچه مس رفسنجان در ابتدا پیش افتاد ولی شاگردان مهدی تارتار خیلی زود کار را به تساوی کشاندند، تا اینکه در دقیقه 79 گل سرنوشت ساز بازی توسط فرازامامعلی وارد دروازه دریس شد و یک دقیقه بعد محمد قاضی با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان ربیعی 10 دقیقه، 10 نفره برای حفظ پیروزی تلاش کنند؛ اخراجی که خود قاضی به شدت به آن  و صحت آن اعتراض داشت.

روابط عمومی باشگاه مس در رابطه با اتفاقات این مسابقه از جمله پنالتی دقیقه 8 و همینطور برخوردی که مهاجم این تیم فراز امامعلی با بازیکنان پیکان در محوطه جریمه حریف داشته، متن زیر را منتشر کرده؛ متنی که اعتراضی به تصمیمات داور مسابقه است و در ادامه می خوانید.

 

 

1565078

این صحنه ای است که داور مسابقه در دقیقه 8 به سود پیکان اعلام پنالتی کرد و مسی ها معتقدند فرخی مهر به اشتباه در سوت خود دمیده است.

 

« خسته نباشید آقای فرخی مهر! حسین عسگری، کارشناس داوری برنامه شب‌های فوتبالی: در صحنه‌ای که علیه مس پنالتی گرفته شد، حتی اگر توپ به دست بازیکنان مس هم خورده باشد به هیچ عنوان هند و پنالتی نیست و داور در این صحنه کاملا اشتباه کرد.

 

در صحنه دوم و خطای مدافع پیکان روی فراز امامعلی هم صحنه خیلی خوب واضح نیست اما به نظر می‌رسد بازیکن مس توپ را زد و مدافع پیکان، پای بازیکن مس را!

 

1565077

در این صحنه بازیکنان مس معتقدند که روی بازیکن هم دسته در محوطه جریمه پنالتی رخ داده است.

 

پی نوشت: خسته نباشید آقای فرخی مهر! ما این بازی را با همت و غیرت بازیکنان‌مان ۱۰ نفره بردیم، اما فشاری که قضاوت پراشتباه شما به تیم ما وارد کرد را فراموش نمی‌کنیم.»

دیدگاه‌ها