کد خبر : 1733089 | 04 بهمن 1399 ساعت 16:21 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهرام همیشه به فکر قهرمانی است

میرزایی: این لیگ به بسکتبال کمک می‌کند

ملی پوش تیم بسکتبال مهرام‌ گفت: تنها هدف مهرام‌ قهرمانی در لیگ است و چیزی جز قهرمانی مسئولان و بازیکنان را راضی نمی‌کند.

میرزایی: این لیگ به بسکتبال کمک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، میثم میرزایی سنتر ۲ متر و ۸ سانتی‌متری بسکتبال ایران که در فصل جدید مسابقات لیگ برتر به تیم مهرام پیوسته است، در گفت وگو اختصاصی  با خبرنگار "ورزش سه" پیرامون رقابت های لیگ بسکتبال اظهارداشت: بالاخره سطح بسکتبال ایران پس از چند سال پیشرفت کرده و تعداد تیم های بالا در این دوره باعث جذابیت و حساسیت بیشتر نسبت به گذشته شده است و مسئولان فدراسیون خیلی تلاش کردند تا لیگ را در شرایط کرونا برگزار کنند.

 


به خاطر المپیک نیاز به یک لیگ منسجم داشتیم


وی پیرامون برگزاری مسابقات به صورت متمرکز افزود: بسکتبال ایران نیاز به برگزاری رقابت‌های لیگ در شرایط کرونا را داشت و خدا را شکر پس از وقفه بلند مدت با زحمات و تلاش مسئولین فدراسیون‌ این اقدام صورت گرفت چرا که تیم‌ ملی، المپیک را در پیش رو دارد و بازیکنان و مسئولان تیم ها نیازمند برگزاری یک لیگ منسجم و با برنامه بودند که این عمل انجام شد.

 


از جوان‌های مهرام در آینده بیشتر می شنویم


سنتر ۲۹ ساله تیم مهرام که در هفته نهم سوپر لیگ مقابل نیروی زمینی تهران با ۸ امتیاز ۱۰ ریباند و ۵ پاس گل برترین بازیکن‌ زمین شناخته شد، در مورد این بازی عنوان‌ کرد: بازی های هفته هشتم و نهم تیم ما که مقابل آینده سازان و نیروی زمینی صورت گرفت خدا را شکر بازی های خوبی بود که توانستیم‌  به پیروزی برسیم‌. با نظر‌ کادرفنی در این دو بازی به بازیکنان جوان‌ تیم‌ مهرام‌ فرصت بازی رسید؛ جوانانی‌ که در آینده بیشتر از آنها خواهیم‌ شنید. البته که نیروی زمینی و آینده سازان هم تیم های جوانی هستند که نیاز به تجربه دارند و همینکه توانستند جواز حضور در لیگ برتر کسب کنند قطعا در آینده با کسب تجربه بازی در این فصل بیشتر موفق خواهند شد.

 


تیم های ضعیف باید در یک گروه جداگانه قرار می گرفتند


بازیکن شماره ۴  تیم‌ ملی در مورد شرایط  برگزاری مسابقات در سال ۹۹ با شرکت ۱۶ تیم در دو گروه هشت تیمی گفت: اینکه لیگ پس از چند سال با شرکت ۱۶ تیم برگزار می شود جای امیدواری است ولی سطح چند تیم‌ نسبت به سایر تیم ها متفاوت و پایین تر است و از بازیکنان کم تجربه و جوان بهره می برند. مسئولان فدراسیون می توانستند این تیم ها را در قالب یک گروه قرار دهند و سایر تیم های مدعی و قدرتمند که با ریشه هستند را در گروهی دیگری جای دهد تا سوپر لیگ‌ با جذابیت و حساسیت بیشتری دنبال شود. به نوعی بهتر بود مسابقات به دو سطح الف و ب تقسیم شود تا تیم‌ های قدرتمند با یکدیگر بازی کنند و تازه لیگ برتری ها و جوان ها مقابل هم قرار بگیرند و تیم های برتر سطح ب در پلی اف با چهار تیم پایین گروه الف رقابت کنند. البته این نظر شخصی بنده است که اعتقاد دارم این نوع برگزاری می توانست تماشاگران بیشتری را به سمت بسکتبال هدایت‌ کند.

 


مهرام همیشه به فکر قهرمانی است


ملی پوش قائم شهری بسکتبال ایران در رابطه با اولین فصل حضور در تیم‌ مهرام تهران‌ گفت: بسکتبال ایران مدیون باشگاه مهرام است و چند سالی است این تیم در رده تمامی رده ها سرمایه گذاری می کند. من اولین فصلی است که به این تیم پیوستم و مهرام همیشه برای قهرمانی می جنگند و حتی زمانی که من مقابل این تیم قرار می‌گرفتم مهرام همیشه به قهرمانی فکر می کرد و در این فصل این تیم هدفش قهرمانی در سوپر لیگ است چرا که هیچ نتیجه ای جز قهرمانی در این فصل مسئولان این تیم و باشگاه مهرام تهران را راضی نمی کند.

 


باید به عنوان سرگروه به کاپ آسیا صعود کنیم


میرزایی در پایان در مورد وضعیت تیم ملی بسکتبال ایران جهت حضور قدرتمند در پنجره سوم کاپ اسیایی گفت: اردوی تیم ملی در ۱۷ بهمن ما برپا خواهد شد. پنجره اخر مسابقات انتخابی کاپ اسیا در پیش است و بخاطر شرایط کرونا این دوره نیز در قطر برگزار خواهد شد، در پنجره قبلی بازیهای خوبی را انجام دادیم و امیدواریم در این دو بازی پیش رو بتوانیم با ارائه بازیهای خوب و قابل قبول پیروز میدان باشیم تا با دعای خیر مردم موفق به عنوان صدرنشین یا همان سرگروه به کاپ آسیایی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها