کد خبر : 1733130 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:24 | 116.9K بازدید | 6 دیدگاه

تکدست مهاجمی که دوباره تک ستاره شد

عباس‌زاده، پوشکاش لیگ برتر ایران!

محمد عباس زاده موفق شد با گلزنی برابر گل گهر سیرجان، به رتبه دوم برترین گلزنان لیگ برتر برسد.

عباس‌زاده، پوشکاش لیگ برتر ایران!

به گزارش ورزش سه، گل دوم عباس زاده شاید تماشایی ترین گل این هفته فوتبال ایران باشد؛ اشکان دژاگه از داخل محوطه توپ را به محمد عباس زاده داد و او با ضربه سر ضرب به شکلی ماهرانه آن را تبدیل به گل کرد تا به دو قدمی صدر جدول گلزنان برسد.

 

گل عباس زاده اگرچه از محوطه جریمه به ثمر رسید اما زیبایی زیادی دارد و قدرت تمام کنندگی این مهاجم را به وضوح نشان می‌دهد. او در بازی های قبلی هم نشان داد که در محوطه جریمه قدر توپ ها را می‌داند؛ چه دیدار با استقلال و پیکان که فرار فوق العاده ای انجام داد و چه دیدار با ذوب آهن که دو ضربه تمام کننده تماشایی زد. این بازی هم او قدر تک موقعیتش را دانست و گل برتری را وارد دروازه حریف کرد.

 

عباس زاده این فصل یکی از بهترین دوره های فوتبال خود را سپری می‌کند. ثبت ۷ گل پس از گذشت ۱۲ بازی در شرایطی که او در ابتدای لیگ مورد اعتماد کادرفنی نبود، به وضوح نشان می‌دهد که شرایط این بازیکن چقدر خوب است. این وضعیت را می‌توان با موقعی مقایسه کرد که عباس زاده نظر علی دایی را جلب کرد و در روزهای ناکامی سیدصالحی به مهاجم اول پرسپولیس تبدیل شد و یکی پس از دیگری تیم های لیگ برتری را به طعمه خود تبدیل کرد.

 

1565202

 

عباس زاده ۷ گل خود را در شش بازی به ثمر رسانده و در چهار برد تی تی ها نقش آفرینی کرده است. او مقابل مس رفسنجان اولین برد فصل تبریزی ها را رقم زد، مقابل پیکان پیروزی را قطعی کرد، گلش مقابل صنعت نفت جلوی شکست تراکتور را نگرفت، برابر ذوب آهن دبل کرد تا شجاعی را به بردی مهم برساند و مقابل استقلال هم زننده تک گل تیمش بود. امروز هم که او در یک لحظه ۲۰ دقیقه حمله تیم امیر قلعه نویی را به باد داد و دروازه علیرضا حقیقی را گشود.

 

نکته مهم این که تمام گل های عباس زاده از محوطه جریمه به ثمر رسیده‌اند. در واقع شاید میزان جنگندگی و دوندگی او از حد مطلوب پایین تر باشد اما عباس زاده در محوطه جریمه مانند قاتلی بالفطره عمل می‌کند و جای حریف و حدیث نمی‌گذارد.

 

1565203

 

او پس از این که دروازه گل گهر را گشود، در گوشه از زمین رقص مازنی خود را انجام داد اما به جای میثم تیموری که در بازی با ذوب آهن زوج عباس زاده برای شادی این چنینی شده بود، اکبر ایمانی در این جمع شرکت کرد و در مقابل هم تیمی اش رقص آذری را انجام داد تا بینندگان شاهد یک همکاری ویژه از این دو باشند.

 

به نظر می‌رسد پس از سال ها، تراکتور صاحب مهاجمی گلزن در حد کفش طلا شده است؛ پس از این که کریم انصاری فرد به اوساسونا رفت و ادینهو اردوی تراکتور را ترک کرد، تبریزی ها ۷ سال از گوشه و کار دنیا مهاجمان گران قیمت را به خدمت گرفتند اما هیچ یک نتوانست خاطره این دو آقای گل را زنده کند اما حالا کسی که کمترین حمایت و امیدواری را در بدو ورود متوجه خود می‌دید، نگاه ها را تغییر داده و تراکتور را به سمت صدرنشینی هدایت می‌کند؛ یک سامورایی با رقص تکدست مازنی.

دیدگاه‌ها