کد خبر : 1733142 | 04 بهمن 1399 ساعت 19:04 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش میکل آرتتا به شایعات جذب هافبک رئال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به دفاع از ویلیان و نیکلاس په په پرداخت.

واکنش میکل آرتتا به شایعات جذب هافبک رئال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال عصر امروز در رقابت های جام حذفی انگلیس با یک گل مغلوب ساوتهمپتون شد و با این تورنمنت نیز وداع کرد. در هفته های اخیر انتقادات نسبت به عملکرد ویلیان و نیکلاس په په، دو وینگر آرسنال شدت گرفت، اما میکل آرتتا مدعی شد این دو بازیکن با تمام توان در ترکیب آرسنال تلاش می کنند.

 

شکست برابر ساوتهمپتون و انتقادات هواداران از ویلیان و نیکلاس په په: "در ابتدا باید به تمجید از عملکرد ساوتهمپتون در بازی امروز بپردازم. آنها واقعا عملکرد خوبی ارائه داده و شرایط را برای ما دشوار ساختند. هواداران می توانند هر انتظاری داشته باشند، اما از نظر من این دو بازیکن سعی کردند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

 

1558397

 

شاید گاهی کیفیت په په یا ویلیان دچار افت و خیز شود، اما آنها اراده و تمایل به درخشش دارند و این همان چیزی است که من از این دو بازیکن می خواهم. ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است به عنوان یک سرمربی و باشگاه از آنها حمایت کنیم، زیرا این همان چیزی است که په په و ویلیان نیاز دارند. آنها باید بیشتر کار و سعی کنند تا عملکرد خود را بهبود بخشند."

 

شایعات جذب مارتین اودگارد از رئال مادرید: "نمی دانم، ما امروز بازی داشتیم و من از دیشب ازچیزی خبری ندارم. احتمالا امروز چند تماس می گیرم تا متوجه شوم وضعیت باشگاه در بازار زمستانی چگونه است. اما در حال حاضر نمی توانم در مورد بازیکنی صحبت کنم که عضو آرسنال نیست."

دیدگاه‌ها