کد خبر : 1733155 | 04 بهمن 1399 ساعت 19:29 | 43.9K بازدید | 2 دیدگاه

سایپا را دست کم گرفته بودیم

تماس مکرر با فکری در نشست مطبوعاتی

سرمربی استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل سایپا که با شکست آبی‌پوشان همراه شده، به موضوع سنگ اندازی علیه صدرنشینی این تیم اشاره کرد.

تماس مکرر با فکری در نشست مطبوعاتی

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری که علیرغم نمایش تهاجمی تیمش مقابل سایپا نتوانست تک گل حریف را پاسخ دهد، بعد از این بازی با حضور در نشست خبری به مسائل مختلفی اشاره کرد و به دلیل این باخت پرداخت.

 

 

شاید سایپا را دست کم گرفته بودیم


محمود فکری، سرمربی استقلال بعد از شکست تیمش مقابل سایپا درباره این نتیجه و عملکرد تیمش گفت: باید ابتدا به سایپا بابت برد تبریک بگویم و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم بابت تلاشی که کردند. بازی به شکلی نبود که بازنده باشیم اما متاسفانه شاید تمرکز لازم را نداشتیم و شاید هم حریف را دست کم گرفتیم. موقعیت هایی که در نیمه اول و دوم شکل دادیم استفاده نکردیم. دلیل آن می تواند موارد مختلفی باشد اما فضایی به وجود آمد که در بازی ای که می توانستیم برنده باشیم حریف با تک موقعیت به گل رسید و نتوانستیم آن را جبران کنیم. می توانستیم سه امتیاز را بگیریم و شرایط را در صدر حفظ و بهتر کنیم اما از دست دادیم. باید خیلی سریع خودمان را جمع و جور کنیم و در بازی با نفت مسجدسلیمان با انرژی بیشتر کار کنیم و به سه امتیاز برسیم.

 

 

استقلال مقابل سایپا نقطه ضعف نداشت


نقطه ضعف که ما نباید خودمان آن را بگوییم. چه مشکل فنی و مشکلات دیگر که زیاد است و باید تمام این موارد را برطرف کنیم تا بازی به بازی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. در این بازی مخصوصا نیمه دوم و اواخر بازی موقعیت زیادی داشتیم. بعضی بازی ها گره می خورد و ما در این بازی روی بد فوتبال را دیدیم. در دیداری که حتی نباید مساوی می کردیم یک گل خوردیم و امتیاز از دست دادیم.

 

( در این لحظه محمود فکری که برای دومین بار تماس گوشی خود را رد می‌کرد گفت: دوستان ما مثل اینکه عجله زیادی دارند و تماس می گیرند و خیلی کار دارند)


وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: بله ضعف که در مجموع هست اما اینکه بگوییم در این بازی به ضعف خودمان باختیم نبود. بعضی بازی ها گره می خورد و نتوانستیم برنده شویم و باید می بردیم اما باختیم.

 

 

مقابل کسانی که نگران صدرنشینی استقلال هستند، می‌ایستیم


من احساس می کنم از اینکه استقلال صدر جدول آمده خیلی ها ناراحتند! کاملا مشخص است که اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد. دوست ندارند استقلال صدرنشین جدول باشد و با آرامش این موضوع را دنبال کند. دوستان تلاش می کنند استقلال را پایین بکشند اما ما تمام تلاش مان را می کنیم تا فضایی که علیه ماست را با نتیجه گرفتن پاسخ دهیم و باید ببینیم قسمت چه می شود.

 

دیدگاه‌ها