کد خبر : 1733157 | 04 بهمن 1399 ساعت 19:32 | 36.6K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره فرانسوی در فکر ترک رئال مادرید

احتمال دارد فصل بعد رافائل واران لباس تیم دیگری را به تن بکند.

ستاره فرانسوی در فکر ترک رئال مادرید


به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپورت مدعی شد رافائل واران در پایان این فصل می خواهد رئال مادرید را ترک کند و این مدافع فرانسوی مشتاق تجربه کردن یک چالش جدید در سالهای پیش رو است. رافائل واران معتقد است که او به پایان دوران خود در رئال مادرید رسیده و حالا زمان مناسب برای شروع فصل جدیدی به دور از برنابئو و در تیم دیگری است.

 

1565241

 

قرارداد واران با رئال مادرید در تابستان سال 2022 تمام می شود و اگر قصد او مبنی بر جدایی جدی باشد، مدیران این باشگاه چاره ای جز فروش او در تابستان امسال ندارند، زیرا در غیر اینصورت واران سال بعد به شکل رایگان مادرید را ترک خواهد کرد. بعید است این مدافع فرانسوی قرارداد جدیدی با رئال مادرید امضا کند و او از ژانویه سال آینده می تواند با هر باشگاه دیگری وارد مذاکره شود.

 

این اتفاق ممکن است در شرایطی رخ دهد که سرخیو راموس نیز در پایان فصل مادرید را ترک کند. او نیز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و اخبار زیادی مبنی بر احتمال جدایی راموس وجود دارد. راموس و واران دو مدافع اصلی مرکزی زیر نظر زیدان بوده اند و از دست دادن هر دو بازیکن در پایان این فصل ضربه مهلکی به رئال مادرید خواهد بود. البته رافائل واران در ماه های اخیر دچار افت محسوسی شده و چندین بار دروازه رئال مادرید روی اشتباهات مستقیم و عجیب این بازیکن باز شده است.

دیدگاه‌ها