کد خبر : 1733174 | 04 بهمن 1399 ساعت 20:17 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

خسارت شدید بارسلونا؛ غرامت های سنگین

بارسلونا در یک سال اخیر از نظر مالی شرایط دشواری را سپری کرده است.

خسارت شدید بارسلونا؛ غرامت های سنگین

به گزارش "ورزش سه"، کمبود بودجه در باشگاه بارسلونا باعث شد آنها نتوانند بازیکنانی چون اریک گارسیا یا ممفیس دیپای را به خدمت بگیرند و بخش عمده ای از مشکل به علت پرداختی های هنگفت به کادر فنی بوده است. ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا در ماه ژانویه سال گذشته و بعد از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در سوپرکاپ و در عربستان، یک سال قبل از پایان قراردادش اخراج شد و باشگاه بارسلونا مجبور به پرداخت 11 میلیون یورو غرامت به او شد.

 

1469152

 

همچنین بارسا تابستان گذشته و هنگام توافق با رونالد کومان به عنوان جانشین کیکه ستین نیز مجبور شد پنج میلیون یورو به فدراسیون فوتبال هلند بپردازد. همچنین حالا کیکه ستین درخواست چهار میلیون غرامت گرده و به نظر می رسد بارسلونا در نهایت چاره ای جز پرداخت این رقم ندارد. در واقع و در عرض یک سال، این باشگاه اسپانیایی مجبور به پرداخت 20 میلیون یورو به سرمربیان خود شد و البته هرگز هم به نتایج مورد نظر خود دست نیافت.

 

در این مدت آنها دو بار شانس قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را از دست دادند، کسب عنوان قهرمانی در لالیگا را به رئال مادرید واگذار کردند و در لیگ قهرمانان نیز با پذیرش شکستی تاریخی برابر بایرن مونیخ حذف شدند. در این فصل نیز حداقل در لالیگا شرایط برای قهرمانی بارسلونا چندان مساعد نیست و آنها فاصله قابل توجهی با اتلتیکومادرید صدرنشین دارند.

دیدگاه‌ها