کد خبر : 1733185 | 04 بهمن 1399 ساعت 20:47 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و ستاره ای که بی خیال جذبش نمی شود

مارکا مدعی شد کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی همچنان هدف اول اوله گنار سولسشر برای تقویت خط دفاعی منچستریونایتد محسوب می‌شود.

سولسشر و ستاره ای که بی خیال جذبش نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی کالیدو کولیبالی از ناپولی به گوش رسید و حتی اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ایتالیایی نیز به شکل رسمی اعلام کرد که در صورت دریافت پیشنهاد خوب، آن ها مدافع سنگالی را به فروش خواهند رساند.

 

از طرفی منچستریونایتد در تابستان به شدت در پی تقویت خط دفاعی خود بود و از کالیدو کولیبالی به عنوان اصلی ترین هدف آنها در این راه نام برده شد؛ در واقع خبر ها حاکی از آن بود که اوله گنار سولسشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ علاقه زیادی به سبک بازی کولیبالی دارد و خواهان حضور این مدافع در تیمش شده است.

 

 

1547323

 

 

با این حال پس از کش و قوس های فراوان و به دلیل پایین نیامدن ناپولی از مواضع مالی خود، کولیبالی در جمع ناپلی ها ماندگار شد. با این حال مارکا در این رابطه گزارش جدیدی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه منچستر یونایتد و سولسشر بیخیال جذب این بازیکن نشده اند و آن ها دوباره در تابستان پیش رو برای جذب کولیبالی اقدام خواهند کرد چرا که سولسشر او را بهترین گزینه برای تقویت خط دفاعی تیمش تلقی می‌کند.

دیدگاه‌ها