کد خبر : 1733243 | 05 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: حتی وقتی عقب افتادیم، پشیمان نشدم

به رغم گل خوردن و عقب افتادن منچسترسیتی در برابر تیم دسته دومی چلتنهام، گواردیولا، سرمربی سیتی، از اینکه با یاران اصلی‌اش به دیدار این تیم نرفته پشیمان نیست.

گواردیولا: حتی وقتی عقب افتادیم، پشیمان نشدم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی توانست پس از دریافت یک گل از چلتنهام در دیداری که در چارچوب دور چهارم رقابت های FA Cup برگزار می شد، توانست در آخرین دقایق بازی، 3-1 پیروز شود و به دور پنجم این رقابت ها صعود کند.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، می گوید که از انتخاب بازیکنانی که در برابر چلتنهام به زمین فرستاد پشیمان نشد، حتی وقتی در نیمه دوم از این تیم عقب افتاده بودند.

گواردیولا منچسترسیتی را با ترکیبی کاملا جدید و با تغییر ده بازیکن نسبت به تیم اصلی که در لیگ برتر به میدان می فرستد، در برابر چلتنهام به زمین فرستاد و تنها فیل فودن از جمع 11 بازیکن اصلی سیتی در این مسابقه از ابتدا در زمین حضور داشت.

گواردیولا اما وقتی 30 دقیقه مانده به پایان بازی چلتنهام با یک گل جلو افتاد، لحظات بسیار اضطراب آوری را تجربه کرد.

 

1565416

 

فودن درخشان  ترین ستاره سیتی در زمین بود و توانست در دقیقه 81 گل تساوی را برای منچسترسیتی به ثمر برساند. گابریل ژسوس و فران تورس نیز دو گل دیگر سیتی را در دقایق 84 و 94 به ثمر رساندند تا شاگردان گواردیولا 3-1 پیروز این دیدار باشند.

گواردیولا پس از این پیروزی گفت: "من حتی وقتی 1-0 عقب افتادیم، پشیمان نشدم. ما از دقیقه اول بازی شانس های خوبی داشتیم. وقتی آنها توانستند جلو بیافتند کمی اوضاع پیچیده شد، اما ما 1-1 کردیم و بازی نزدیک بود.

آنها از توانایی‌شان در محوطه جریمه استفاده کردند. در محوطه جریمه از ما بلندتر و بهتر بودند و ما گاهی توانستیم کنترل‌شان کنیم. خیلی سخت است که چنین چیزی را کنترل کنی. این اولین بار نبود که یک تیم لیگ برتری در این رقابت ها اذیت شد."

 

1565415

 

فیل فودن همچنان به درخشش در ترکیب سیتی ادامه می دهد و تحسین گواردیولا را نیز به خاطر عملکرد خوبش در این تیم برانگیخته.

گواردیولا راجع به فودن افزود: "فیل فودن در لحظه‌ بسیار فوق العاده ای است و اعتماد به نفس خیلی خوبی دارد. او در برابر دروازه بسیار موثر است و بسیار عالی بازی می کند.

فیل اما باید فیل باشد و نه کوین دی بروین چرا که تنها یک کوین دی بروین وجود دارد. او باید همچنان به همین کاری که دارد در لحظاتی که ما در شرایط خوبی نیستیم و یا داریم می بازیم می کند، ادامه دهد."

 

دیدگاه‌ها