کد خبر : 1733251 | 05 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

میثاقی تحریم،احمدی آزاد؛

تحریم رسانه‌ای به سبک آبی‌ها؛ ورژن 2021!

در حالی‌که باشگاه استقلال گفتگو با برنامه فوتبال برتر را برای اعضای هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان ممنوع کرده بود، اما روز گذشته خلاف این اتفاق در ورزشگاه آزادی رخ داد.

تحریم رسانه‌ای به سبک آبی‌ها؛ ورژن 2021!

به گزارش "ورزش سه" چرایی تحریم برنامه فوتبال برتر از سوی باشگاه استقلال و انتقادات تند هواداران این باشگاه از این برنامه ریشه در چند ماه قبل دارد؛ جایی که محمدحسین میثاقی با دعوت از اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال و روی خط آوردن احمد سعادتمند مدیرعامل سابق آبی‌ها مناظره تندی را برقرار کرد و برخی اسرار مدیریتی آبی‌ها نیز روی آنتن زنده تلویزیون فاش شد. اما در قبال موضوعات جنجالی هیات مدیره پرسپولیس و اظهارات مهدی رسول‌پناه نیز این برنامه اقدام ویژه‌ای را در قالب مناظره انجام نداد تا هواداران استقلال انتقادات خود را ابراز کنند.

انتقاداتی که باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای هر گونه مصاحبه یا حضور در برنامه فوتبال برتر تا زمان اصلاح رویه مسئولان این برنامه و نگاه متوازن به دو تیم پرطرفدار پایتخت، را برای اعضای هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان ممنوع کرد.

 

اما در فاصله کمتر از 24 ساعت از صدور این بیانیه، پرویز مظلومی و حنیف عمران زاده پیش از شروع بازی استقلال و سایپا و در بدو ورود به ورزشگاه آزادی، با میکروفون برنامه فوتبال برتر مصاحبه کردند و پس از اتمام بازی نیز سرمربی آبی‌ها در مقابل خبرنگار فوتبال برتر ایستاد و به سوالات او پاسخ داد تا این‌چنین به شکلی عجیب و در فاصله‌ای کوتاه بیانیه‌ای باشگاه نقض شود.

البته گویا محدودیت ایجاد شده صرفا برای برنامه فوتبال برتر که دوشنبه‌شب‌ها با اجرای محمدحسین میثاقی روی آنتن‌زنده شبکه سه سیما می‌رود بوده و ارتباطی به برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدرضا احمدی نداشته است! تحریم عجیب و باورنکردنی از سوی باشگاه استقلال چرا که تهیه‌کننده و تیم تولید برنامه فوتبال برتر یکسان بوده و صرفا مجریان دو برنامه متفاوت‌اند.

 

علی‌ایحال این نقض از سوی کادرفنی استقلال و البته بازیکنان آبی‌پوش پس از اتمام مسابقه در میکسدزون ورزشگاه آزادی رخ داد و باید دید واکنش مسئولان باشگاه استقلال از جمله مدیرعامل این تیم چه خواهد بود؛ اما نوع و مدل تحریمی آبی‌ها علیه یک رسانه و یا برنامه تلویزیونی در نوع خود منحصربفرد بوده و تاکنون در فوتبال ایران رخ نداده بود تا شاید بتوان گفت آبی‌ها ورژن جدیدی از تحریم رسانه‌ای را در سال 2021 رونمایی کردند!

دیدگاه‌ها